کد خبر : 1480855 | 23 آذر 1396 ساعت 13:07 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی: پرسپولیس ما را دست کم نگیرد

مهاجم گلزن بادران هدف اصلی تیمش را صعود به لیگ برتر عنوان کرد ولی معتقد است می‌توانند برابر پرسپولیس نمایش خوبی ارائه دهند.

اسلامی: پرسپولیس ما را دست کم نگیرد

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی درباره وضعیت بادران پس از اتمام نیم‌فصل اول گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و از ابتدای فصل روند کم‌نوسانی داشتیم؛ در مقطع کوتاهی نتیجه نگرفتیم؛ ولی خیلی زود از آن عبور کردیم و در 6 مسابقه گذشته پنج برد و یک تساوی، آن هم برابر نفت در مسجد سلیمان به‌ دست آوردیم؛ شرایط تیم ما عالی است و مشکلی نداریم.


او در مورد کیفیت تیم‌های لیگ دسته اول عنوان کرد: وضعیت لیگ یک امسال نسبت به فصل قبل سخت تر شده، چون پارسال 5-4 تیم مدعی صعود بودند؛ ولی امسال 9-8 تیم این شرایط را دارند؛ در جدول هم مشخص است فاصله امتیازی تیم‌ها با هم کم است و مدعیان زیادی هستند؛ خدا را شکر نیم‌فصل اول خوب کار کردیم و دوم جدول هستیم.


مهاجم بادران در خصوص تقابل فردا با پرسپولیس در جام حذفی ابراز کرد: قطعا روز جمعه می‌توانید بازی جذابی ببینید چون هر دو تیم نمایش هجومی دارند؛ ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بازیکنان با تجربه خوبی داریم؛ البته تمرکز تیم ما زیاد روی جام حذفی نیست و بیشتر به دنبال این هستیم در لیگ یک قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم؛ اما با این حال پرسپولیس نباید ما را دست کم بگیرد.


اسلامی پیرامون روند گلزنی‌هایش طی مسابقات گذشته لیگ یک و اینکه می‌تواند همانند دیدار مرحله یک شانزدهم با پیکان، این بار مقابل پرسپولیس گلزنی کند، گفت: خوشبختانه در بازی‌های اخیر شرایط خوبی بوده و به کمک کادر فنی و بازیکنان تیممان این شرایط رقم خورده است؛ مهم‌ترین مسئله موفقیت بادران و پیروزی برابر پرسپولیس است و گل زدن من اهمیتی ندارد؛ امیدوارم شرایط خوب چند هفته گذشته را مقابل پرسپولیس هم داشته باشم و بتوانم مثمر ثمر ظاهر شوم.

دیدگاه‌ها