کد خبر : 1480861 | 23 آذر 1396 ساعت 13:59 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات اصفهانیان در مورد حواشی دوره داوری کیش

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می گوید که داوران بین المللی خودشان خواستند تا در دوره کیش حاضر نباشند تا بتوانند استراحت کنند.

توضیحات اصفهانیان در مورد حواشی دوره داوری کیش

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با "ورزش سه" در مورد حواشی اخیر کلاس داوری در جزیره کیش گفت: اولا از جزء به این موضوع می پردازم. ما از روسای هیئت های فوتبال دعوت داشتیم که همه ساله این اتفاق در شهرهای مختلف مثل مشهد اتفاق می افتاد و امسال هم در کیش برگزار می شود.


وی ادامه داد: اما امسال تفاوتی که با سال های قبل دارد در این است که 2 نفر از لالیگا و اسپانیا در زمینه بازاریابی در این دوره حضور دارند و در این روزها در مورد روش های مختلف درآمدزایی در هیئت های فوتبال و فدراسیون فوتبال بسیار صحبت های مفیدی انجام شده است؛ ولی آقایان فقط قسمت منفی را می بینند و کارهای مفید دیده نمی شود.


رئیس کمیته داوران در خصوص اینکه گفته می شود داوران از نحوه پذیرایی اصلا راضی نبودند و به آنها تخم مرغ آب پز برای وعده شام داده شده، اظهار داشت: کیش از نظر امکانات زیرساختی خیلی خوب است؛ ولی ممکن است مشکلات دیگری وجود داشته باشد. دیشب این اتفاق افتاد؛ ولی آنها را به رستوران بردند و به آنها گفتند هر کسی هر چیزی می خواهد سفارش دهد و یک سری هم برای غذا خوردن بیرون رفتند که هزینه های آن با فاکتوری که می آورند پرداخت می شود.


اصفهانیان در مورد عدم حضور داوران بین المللی در این دوره توضیح داد: داوران بین المللی ما خودشان می خواستند که استراحت کنند و ما هم به خواسته آنها احترام گذاشتیم، چون می دانستیم که این دوره ها را در جاهای دیگر پشت سر گذاشته اند و گفتیم که اشکالی ندارد.


وی در پایان در مورد اینکه چرا برای داوران برای سفر به کیش بلیت تهیه نشده بیان کرد: سال های قبل هیئت های فوتبال بلیت تهیه می کردند؛ ولی امسال بعضی از هیئت ها بلیت نگرفتند؛ البته هیئت های ما پتانسیل مالی خوبی دارند و آقای تاج هم از آنها حمایت می کند. اگر خود داوران بلیت گرفته باشند، هیئت های فوتبال آن را پرداخت می کنند. این اتفاقات همیشه رخ می دهد؛ ولی یک عده آن را بزرگ می کنند.

دیدگاه‌ها