کد خبر : 1481095 | 24 آذر 1396 ساعت 18:21 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رکوردشکنی دلیل خوشحالی من نیست

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی اذعان داشت شکستن رکورد بردهای متوالی دلیل خوشحالی او نیست.

گواردیولا: رکوردشکنی دلیل خوشحالی من نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا همچنین اعلام کرد ممکن است سیتی در بازار زمستانی فعال بوده و یک مدافع میانی باکیفیت را به خدمت بگیرد.

 

بازی برابر تاتنهام: "فردا مسابقه مهمی پیش رو داریم و تاتنهام چه در فصل قبل و چه در سال فعلی حریف دشواری برای ما محسوب می شود. هیچ چیزی تغییر نکرده است و بدون توجه به جدول و امتیازات، تاتنهام هنوز هم تیم بزرگی محسوب می شود.

 

 

1259852

 

 

من امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند، زیرا از جنبه های مختلف بسیاری خسته هستیم و من امیدوارم در بازی دشوار فردا حمایت آنها را داشته باشیم."

 

رکورد 15 برد متوالی: "مهم ترین نکته ارائه بازی بهتر است. رکوردها باقی خواهند ماند تا روزی که تیمی دیگر آنها را بشکند. دلیل خوشحالی من رکوردشکنی نیست، بلکه سبک بازی سیتی است و من احساس می کنم می توانیم خیلی بیشتر هم پیشرفت کنیم."

 

احتمال فعالیت در بازار زمستانی: "من در این خصوص با مدیران باشگاه صحبت کرده ام، زیرا ما تنها 3 دفاع میانی داریم؛ اما من نمی خواهم بازیکنی را برای 3 یا 4 ماه جذب کنیم و هدف من خرید بازیکنی برای سالهای طولانی است، پس باید دقت کنیم."

 

شرایط مصدومان: "کمپانی شرایط بهتری دارد؛ اما نمی دانم فردا قادر به بازی کردن است یا خیر. استونز نیز یک الی 2 هفته دیگر احتمالا آماده بازی کردن خواهد بود."

دیدگاه‌ها