کد خبر : 1481248 | 25 آذر 1396 ساعت 11:17 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل اول متوسطی داشتیم

نصرتی: یک پیشنهاد دارم اما اولویتم نفت است

نفت تهران در حالی تمریناتش را برای نیم فصل دوم آغاز کرده که هنوز تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص نیست.

نصرتی: یک پیشنهاد دارم اما اولویتم نفت است

به گزارش "ورزش سه" تمرینات نفت زیر نظر حمید درخشان پیگیری می شود؛ ولی هنوز تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص نشده است. محمدنصرتی یکی از بازیکنان با تجربه تیم نفت در رابطه با شرایط اینروزهای تیمش گفت:« چند روزی هست که تمریناتمان را شروع کردیم؛ اما چون وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نشده است واقعیت این است که تمرکز کافی هم وجود ندارد.»


او درباره اینکه این شرایط به کجا خواهد انجامید هم گفت:«ما تمرین می کنیم و بازیکن هستیم و وظیفه مان تمرین کردن است. اما خب شرایط باشگاه نامشخص است و این روی کار ما هم تاثیر می گذارد.»


بازیکن باتجربه تیم نفت تهران در این باره که در نیم فصل با پیشنهادی از دیگر تیم ها مواجه شده یا نه گفت:« یک پیشنهاد دارم و باید ببینم خدا چه می خواهد. الان وضعیت باشگاه نامشخص است؛ اما خب ترجیح می دهم در نفت بمانم چون تیم در تهران است و خانه و زندگی من هم اینجا است.»


مدافع سابق تیم ملی همچنین درباره عملکرد تیمش در نیم فصل گفت:« در مجموع نیم فصل اول به نظرم نه خوب و نه بد بود و می توان گفت نیم فصل متوسطی داشتیم. ما مشکلات زیادی داشتیم و همین عدم تمرکز باعث شد نتوانیم آنطور که باید نتیجه بگیریم؛ ولی در مجموع به نظرم عملکردمان متوسط بود. اما اگر همین روندی که در نیم فصل اول بود ادامه داشته باشد ممکن است نتایجمان در نیم فصل دوم بدتر هم بشود. امیدوارم مدیرکل ورزش استان تهران درباره مالکیت باشگاه به جمع بندی برسند تا تیم هم بتواند نتایج بهتری بگیرد. متاسفانه ما دغدغه های زیادی داریم، هنوز مشخص نیست در آسیا هستیم یا نه. الان نماینده ذوب آهن به ای اف سی رفته است و این در حالی است که ما منتظر رای کمیته استیناف هستیم. امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود.»

دیدگاه‌ها