کد خبر : 1481343 | 25 آذر 1396 ساعت 17:45 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه داور در اعلام پنالتی اشتباه قرن بود؛

آبشک: روی گل دوم کمال هلم داد و شجاع سر زد

بازیکن تیم بادران معتقد است که داور مسابقه تیمش برابر پرسپولیس به هیچ وجه در حد و اندازه های بازی نبوده است.

آبشک: روی گل دوم کمال هلم داد و شجاع سر زد

محمد آبشک بازیکن تیم بادران در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار روز گذشته برابر پرسپولیس گفت: تیم ما تیم خیلی خوبی است که در لیگ یک هم خیلی خوب فوتبال بازی می کند. دیروز به نظرم حق ما باخت نبود، هر چند پرسپولیس هم تیم بزرگی است. پنالتی‌ای که اعلام شد درست نبود و روی گل دوم هم کمال من را هل داد، اما همانطور که گفتم چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی شود؛ آنها تیم بزرگی هستند و ما هم امیدواریم که به رقابت های لیگ برتر صعود کنیم.


هافبک تیم بادران در مورد داور مسابقه افزود: این داور در حد این بازی نبود.  صحنه های 50،50 را به سود پرسپولیس می گرفت و صحنه پنالتی هم که اشتباه قرن بود. بازیکن پرسپولیس پیراهن بازیکن تیم ما گرفته و برای آنها پنالتی گرفته شد. البته پرسپولیس هم یک گل سالم زد که آفساید گرفته شد ولی در مجموع در حد این بازی نبود. به هر حال تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و از نظر فنی شرایط بسیار خوبی دارد که روز به روز هم بهتر می شود ولی ما هم فوتبال خوبی بازی می کنیم.


وی در خصوص اینکه چرا سناریوی بازگشت به دیدارها که در مسابقات لیگ یک از بادران دیده بودیم، در مقابل پرسپولیس تکرار نشد، عنوان کرد: نیمه دوم ما دنبال این بودیم که گل نخوریم ولی وقتی گل خوردیم تمرکز تیم ما به هم ریخت و نتوانستیم آنطور که باید فوتبال بازی کنیم. خیلی از بازی ها در لیگ عقب بودیم وباصحبت های کادر فنی و بازیکنان با تجربه ای که داریم می توانستیم به بازی برگردیم ولی در این دیدار نشد.

وی در خصوص حضور پرتعداد تماشاگران طرفدار بادران بیان کرد: من خودم در تیم های ریشه داری بازی کرده ام که هواداران زیادی دارند. شرکت بادران بازاریابان زیادی دارد که این بازی برای آنها اهمیت زیادی داشت و به همین دلیل در ورزشگاه حاضر شده بودند ولی در بازی های لیگ اینقدر تماشاگر نداریم.

 

آبشک در مورد دیدگاه خود نسبت به جایگاه بادران در نیم فصل دوم اظهار داشت: کلا در نیم فصل دوم یک سری تیم ها برای نیفتادن می جنگند و یک سری هم برای قهرمانی. نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است، اما تیم ما تیم باتجربه ای است که کادر فنی بسیار خوبی دارد و مشکلات مالی هم ندارد. البته تیم های خوب دیگر هم هستند ولی تیم ما شرایط خوبی دارد و حیف است که با این فوتبالی که بازی می کنیم به لیگ برتر صعود نکنیم.

دیدگاه‌ها