کد خبر : 1481724 | 27 آذر 1396 ساعت 12:53 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

از همین هفته با قدرت شروع می‌کنیم

محمدی‌مهر: سه امتیاز بازی با گسترش را می‌خواهیم

بازیکنان تیم پارس جنوبی برای بازی روز شنبه تیمشان برابر گسترش فولاد راهی شهر جم شدند تا نیم فصل دوم سخت و هیجان انگیزشان را آغاز کنند.

محمدی‌مهر: سه امتیاز بازی با گسترش را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه" پارس جنوبی نیم فصل اول را به عنوان تیم دوم به پایان رساند در حالی تا چند هفته مانده به پایان نیم فصل این تیم صدرنشین بود. با این حال این تیم یکی از بهترین تیم های لیگ در پایان هفته پانزدهم بود و برای حفظ این موقعیت در نیمه دوم فصل کار دشواری دارد. فرشادمحمدی مهر مدافع راست تیم پارس جنوبی یکی از بهترین های این تیم در پایان هفته پانزدهم بود. او درباره یک نیم فصل بالانشینی در جدول گفت:« خداراشکر تجربه خیلی خوبی داشتیم و تیممان نتایج خیلی خوبی گرفت. همه چیز برای ما عالی بود.»


بازیکن 23 ساله تیم پارس فوتبالش را از ذوب آهن شروع کرده است. او در این باره گفت:« من از پایه های ذوب آهن شروع کردم، سپس در زمان آقای گل محمدی به بزرگ ها آمدم. اما در پایان فصل آقای گل محمدی من را نخواست و به گیتی پسند اصفهان رفتم. فصل گذشته و زمانی که اکبرمحمدی مربی پارس جنوبی در لیگ یک بود به این تیم پیوستم و تا الان هم در پارس هستم.»


او دراین باره که در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادی از باشگاه های دیگر مواجه شده یا نه گفت:« راستش طبیعی است که همه بچه ها پیشنهاداتی داشته باشند. من هم پیشنهاداتی داشتم.» او درباره پیشنهاد ذوب آهن، سپاهان و تراکتور هم گفت:« بله از این تیم ها پیشنهاد داشتم؛ اما قراردادم با پارس یکساله است. قصد دارم تا آخر قراردادم در این تیم بمانم و در آخر فصل درباره آینده ام تصمیم بگیرم.»


مدافع راست پارس جنوبی درباره نیم فصل دوم گفت:« ما همه تلاشمان را می کنیم که حداقل در پایان فصل سهیمه آسیا را بگیریم. البته کارمان خیلی سخت شده و تیم ها دیگر تیم های نیم فصل اول نیستند. همین گسترش فولاد که شنبه با آن بازی داریم کاملا با تیم نیم فصل متفاوت و قوی تر است.» او همچنین درباره نتایج ضعیف بازی های آخر نیم فصل اول تیمش گفت:«دربازی با سیاه جامگان دو پنالتی را برای ما نگرفتند. در بازی با فولاد هم با وجود آن که بدترین بازی فصلمان را در نیمه اول این بازی انجام دادیم ولی می توانستیم بازنده نباشیم. دربازی با نفت زمین تختی واقعا بد بود و ما که روی زمین بازی می کنم نتوانستیم برنامه هایمان را اجرا کنیم و  در بازی با پرسپولیس هم بدشانسی آوردیم و اگر آن پنالتی گل می شد روند لیگ هم تغییر می کرد. به نظرم آنالیز برنامه نود هم کمی کار را ما دشوارتر کرد.»


او درباره پنالتی جنجالی بازی با پرسپولیس هم گفت:«گل نشدن این پنالتی از روی بدشانسی بود.آقا محسن(فروزان) همیشه خوب پنالتی می زد اما ما در تمرینات قبل از این بازی تمرین پنالتی نکردیم. در آن بازی هم مهدی زبیدی پنالتی زن اول تیم بود اما آقا محسن داوطلب شد که ضربه را بزند.»


محمدی مهر در پایان درباره نیم فصل دوم و بازی با گسترش فولاد گفت:« ما می خواهیم از همین هفته محکم کارمان را شروع کنیم چرا که خوب می دانیم نتایج هفته های اول خیلی مهم است. امیدوارم در همین ابتدا سه امتیاز بازی با گسترش فولاد را بگیریم.»

دیدگاه‌ها