کد خبر : 1481747 | 27 آذر 1396 ساعت 15:45 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

شرط جالبی که رائول گونزالس از کاکا برد

کاکا، ستاره برزیلی روز گذشته رسما بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد.

شرط جالبی که رائول گونزالس از کاکا برد

به گزارش "ورزش سه"، کاکا در دوران فوتبال خود پیراهن تیم های سائوپائولو، میلان، رئال و اورلاندو را به تن کرد. او آخرین فوتبالیستی است که پیش از مسی و رونالدو موفق به فتح توپ طلا شده است.

بهترین دوران فوتبالی کاکا در میلان بود و البته 4 سال پر فراز و نشیب را هم در رئال و میان کهکشانی ها سپری کرد.

 

مارکا امروز و به مناسبت خداحافظی کاکا، به ذکر خاطره ای جالب از حضور او در رئال پرداخت و نوشت که سال 2010 که کاکا تازه به رئال پیوسته بود و رائول بر خلاف او آخرین سال حضوش در رئال را پشت سر می گذاشت، بین این دو اتفاق جالبی رخ داده است.

 

 

1260773

 

 

هر دو ستاره مصدوم بودند. رائول در ال کلاسیکوی ماه آوریل مصدوم شده بود و سه هفته زمان برای بهبودی نیاز داشت. کاکا نیز در آن برهه مصدوم بود. رائول به عنوان کاپیتان، گویا از روند بهبودی کاکا ناراضی بود و شرط می بندد که زودتر از او به میادین باز می گردد. راموس هم در رختکن شاهد این موضوع بود و به کاکا طعنه می زند که باید بازی با درد را هم یاد بگیرد.

 

همین مساله باعث می شود تا کاکا دو هفته بعد خود را به بازی با ساراگوسا برساند و عجیب اینکه رائول هم یک هفته زودتر از موعد آماده شد و او نیز همراه کاکا به فهرست 18 نفره پیگرینی برای بازی در روماردا اضافه شد.

 

کاکا و رائول بازی را از روی نیمکت آغاز کردند ولی با مصدومیت فارت در دقیقه 14، رائول وارد زمین شد تا شرط را از کاکا ببرد. رائول کمی بعد اولین گل بازی را به ثمر رساند ولی دقیقه 60 به دلیل مصدومیت دوباره، مجبور به خروج از زمین شد. 

کاکا هم از دقیقه 74 و در حالی که بازی 1-1 دنبال می شد وارد زمین شد و دقایقی بعد روی همکاری با رونالدو گل دوم و برتری رئال را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها