کد خبر : 1481762 | 27 آذر 1396 ساعت 16:11 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش را به خوبی می‌شناختیم

میری: زحمات بازیکنان را به ثمر نشاندم

گلزن تیم خونه به خونه در رابطه درخشش خود در دیدار برابر گسترش فولاد می گوید اگر درخششی بوده حاصل کار همه بازیکنان تیم بود و من فقط توانستم زحمات سایر بازیکنان تیم را به ثمر برسانم.

میری: زحمات بازیکنان را به ثمر نشاندم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد میری یکی از ستاره های تیم خونه به خونه در دیدار یک چهارم نهایی حذفی در رابطه برتری برابر تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما از قبل می دانستیم بازی سختی برابر گسترشی ها داریم. می دانستیم آنها تیم قدرتمندی هستند که خریدهای زیادی انجام دادند.


او دررابطه با احتمال برتری برابر این تیم گفت: ما وقتی توانستیم برابر تیم لیگ برتری سیاه جامگان به برتری برسیم فهمیدیم که می توانیم مقابل گسترش هم به پیروزی برسیم. این اتفاق با آنالیزها و دستورات تاکتیکی کادرفنی و آقای نکونام به وقوع پیوست. ما نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می شناختیم و به همین دلیل با استفاده از آن ها به هدف مان رسیدیم.


میری در رابطه با گلزنی و ارسال پاس گل در این دیدار گفت: من سعی کردم مانند همیشه بازی کنم اما باید بگویم من تنها توانستم زحمات بچه ها را به ثمر برسانم. تمام بازیکنان تیم زحمت کشیدند و من فقط توانستم نتیجه نهایی را به ثمر برسانم.


او در رابطه با حضور بین چهار تیم نهایی جام حذفی گفت: بهرحال جام حذفی جام شگفتی هاست و در این میان برخی تیم ها می توانند با استفاده از فرصت های خود به نتیجه دلخواه برسند. تیم ما نیز این پتانسیل را داشت که بتواند به این مرحله برسد که خداراشکر همین اتفاق هم افتاد.


گلزن بابلی ها در پایان گفت: این پیروزی تقدیم به همه هواداران خونه به خونه، آنها امروز سنگ تمام گذاشتند و با جان و دل تیم را تشویق کردند. خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و با این برد ارزشمند جواب های قسمتی از محبت های آنها را بدهیم.

دیدگاه‌ها