کد خبر : 1481775 | 27 آذر 1396 ساعت 16:44 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: کار به پنالتی بکشد، من هم هستم

کاپیتان صنعت نفت معتقد است تیمش می تواند با مدیریت بازی، پرسپولیس را شکست داده و به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی صعود کند.

اسدی: کار به پنالتی بکشد، من هم هستم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی کاپیتان صنعت نفت آبادان در مورد دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام هدف مان این بود با آنالیز بازی آخری که مقابل آنها در لیگ برتر انجام دادیم، نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. امیدوارم در دیدار فردا با تمرکز بیشتری بتوانیم در زمین مسابقه حاضر شویم چرا که در بازی حذفی فرصت اشتباه نداریم و جبران عقب افتادگی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بسیار دشوار خواهد بود.


وی افزود: همه هدف ما این است که به دور بعدی صعود کنیم. در بازی قبلی برخی از بازیکنان اصلی ما در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند و کیفیت قابل قبولی در زمین نداشتند. هرچند که پرسپولیسی ها نیز روز خوبشان را سپری می کردند و در نهایت روی اشتباهی که داشتیم، مقاومت 70 دقیقه ای مان را از دست دادیم.


اسدی با اشاره به برد خونه به خونه بابل مقابل گسترش فولاد و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: با برد این تیم انگیزه های ما نیز افزایش یافته و حالا بچه ها به این خودباوری رسیده اند که می توانند پرسپولیس را در تهران شکست دهند.


وی ادامه داد: استراتژی ما حفظ بازی است، گاهی شرایط طوری پیش می رود که شما پایین بازی کنی و گاهی هم باید با تمام توان به فوتبال هجومی روی آورد. ما هم برای 90 دقیقه، هم 120 دقیقه و هم ضربات پنالتی برنامه ریزی کرده ایم و اتفاقا در تمرین امروز بچه ها روی ضربات پنالتی تمرینات خوبی را برگزار کردند.


کاپیتان صنعت نفت آلودگی هوای تهران را امری طبیعی دانست و گفت: ما در همین هوای امروز تمرین برگزار کردیم فعلا اتفاقی برایمان نیفتاده است. (باخنده) برای بازی فردا هم آمادگی کامل را داریم و امیدوارم هوای تهران هم تا زمان بازی کمی قابل تنفس تر شود!


اسدی در پایان خاطرنشان کرد: امید زیادی دارم که در بازی فردا برنده تیم ما باشد و بتوانیم به جمع چهار تیم برسیم. اگر کار به ضربات پنالتی بکشد قطعا من هم خواهم زد و یک گل را برای پرسپولیس کنار گذاشته ام.

دیدگاه‌ها