کد خبر : 1481994 | 28 آذر 1396 ساعت 18:20 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرار: کمالوند برترین مربی آسیا است!

هافبک تیم فوتبال نفت آبادان می گوید باشگاه باید قدر بازیکنان این تیم را بداند.

کرار: کمالوند برترین مربی آسیا است!

به گزارش "ورزش سه"، جاسم کرار بازیکن نفت آبادان بعد از کسب پیروزی برابر پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس بزرگترین تیم آسیایی است. بهترین مربیان آسیا را دارد. از نظر من بهترین مربی آسیا کمالوند است.


وی ادامه داد: امیدوارم بازی بعد هم را هم ببریم و به فینال صعود کنیم.


کرار جاسم درباره استعفای کمالوند، تصریح کرد: آقای کمالوند برود می رویم و اگر بماند هم می مانیم.


این بازیکن عراقی در ادامه درباره حضور در نفت آبادان خاطر نشان کرد: ما تیم صنعت نفت را مثل خانه خودمان می دانیم و اگر مسئول یا بزرگی مثل آقای کمالوند برود، ما هم ول می کنیم و می رویم. ایشان برای ما می جنگد و ما هم پشت مربی مان هستیم و اگر قرار است جریمه شویم خب اشکال ندارد جریمه شویم.


او افزود: ما آمدیم در این شهر تا برای مردم فوتبال بازی کنیم، من عرب هستم و چون اکثر مردم آبادان عرب هستند بیشتر برای این تیم می جنگم. اگر قرار است بدون پول بازی کنم این کار را می کنم. باشگاه باید قدر این بازیکنان را بداند و در کل نظر کادرفنی است و اگر قرار است جریمه شویم مشکلی نیست.


این بازیکن عراقی در واکنش به صحبت های کمالوند که گفته بود بازیکنان باید همه جزییات باشگاه را بگویند، عنوان کرد: ما به این داستان ها کاری نداریم.


کرار جاسم در پایان درباره وضعیت داوری مسابقه، گفت: داوری عالی بود. سیدجلال بازیکن قابل احترامی است و اگر حرفی زده به او احترام می گذارند و همه به او در ایران افتخار می کنند.

دیدگاه‌ها