کد خبر : 1482072 | 29 آذر 1396 ساعت 07:59 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

راهی که خونه به خونه آغاز کرد؛

ایرانجوان، آخرین تیر جام شگفتی‌ها

حالا یک جای خالی در نیمه نهایی وجود دارد و اگر ایران جوان آن را پر کند، اتفاق عجیبی رخ خواهد داد.

ایرانجوان، آخرین تیر جام شگفتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی امسال تیمی مثل قشقایی را نداشت که مدعی اصلی قهرمانی را حذف کند و به شکلی عادی پیش رفت اما در مرحله ما قبل نیمه نهایی، تیم هایی که روی کاغذ شانس زیادی نداشتند، خوش درخشیدند و راهی ۴ تیم برتر این مسابقات شدند.

 

اما این راه با خونه به خونه آغاز شد. شاگردان جواد نکونام یکی پس از دیگری حریفان لیگ برتری را حذف کردند و در یک چهارم نهایی، بر شاگردان فیروز کریمی باتجربه چیره گشتند تا به عنوان اولین تیم جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کنند. آن ها راه آهن، سیاه جامگان و گسترش فولاد را حذف کردند و حالا امیدوار به قرعه ای ساده در مرحله نیمه نهایی هستند تا به ماجراجویی خود در این مسابقات ادامه دهند.

 

اما صعود خونه به خونه از یک چهارم، جسارت صعود و قدرت پیروزی بر حریفان قدرتمند را به دیگر تیم ها هم داد تا آن ها نیز بتوانند شگفتی بسازند و خود را به خونه به خونه برسانند. صنعت نفت دست به کار بزرگی زد و با شکست پرسپولیس، به جمع ۴ تیم نهایی رسید و شگفتی دیگر در خوزستان و با غلبه استقلالِ این استان بر تراکتورسازی تبریز رقم خورد.

 

حالا این راه به قسمت آخر رسیده است. ایرانجوان به عنوان تیمی دسته یکی به استقلال بزرگ خورده و امیدوار است همچون خونه به خونه دست به کار بزرگی بزند. البته نباید فراموش کرد که نه استقلال گسترش است و نه ایرانجوان از شرایط میزبانی بهره مند؛ اما این جام، جامِ شگفتی هاست و در صورت پیروزی تیم بوشهری، این شگفتی کامل خواهد شد؛ اتفاقی که البته کمتر کسی به آن باور دارد.

دیدگاه‌ها