کد خبر : 1482288 | 30 آذر 1396 ساعت 01:27 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود چلسی و حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه

منچستریونایتد با شکست 2-1 مقابل بریستول سیتی، از رقابت های جام اتحادیه انگلیس حذف شد.

صعود چلسی و حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که سال گذشته در رقابت های جام اتحادیه به قهرمانی رسیده بودند، این بار در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف کم نام و نشان شان شکست خوردند و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماندند.

 

در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند. در ابتدای نیمه دوم، این بریستول بود که با گل برایان پیش افتاد؛ اما تنها 7 دقیقه بعد، زلاتان ابراهیموویچ توانست کار را به تساوی بکشد. این نیمه تا آخرین ثانیه های وقت قانونی بازی پا برجا بود و در حالی که به نظر می رسید بازی به وقت اضافه کشیده خواهد شد، این بریستول بود که توانست توسط اسمیت به گل دوم برسد و یک پیروزی تاریخی را به دست بیاورد.

 

 

1261306

 

 

در دیگر دیدار این مرحله، چلسی با نتیجه 2-1 از سد بورنموث گذشت و به نیمه نهایی رسید. در این دیدار هم سرنوشت در ثانیه های پایانی رقم خورد. بعد از اینکه چلسی در دقیقه 13 با گل ویلیان پیش افتاد، دن گاسلینگ در دقیقه 90 کار را به تساوی کشید؛ ولی موراتا در اولین دقیقه از وقت های تلف شده گل برتری آبی ها را زد و چلسی را راهی نیمه نهایی کرد.

 

به این ترتیب، تیم های آرسنال، منچسترسیتی، چلسی و بریستول سیتی توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت های این فصل جام اتحادیه انگلیس راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها