کد خبر : 1482408 | 30 آذر 1396 ساعت 22:22 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجتبی جباری راهی مشکی پوشان می‌شود؟!

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی به سوالات پاسخ داد.

مجتبی جباری راهی مشکی پوشان می‌شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری در ابتدای فصل با هزار امید و آرزو راهی استقلال شد اما اوضاع آنطور که باید برای او پیش نرفت و در نهایت هم جباری از استقلال جدا شد و حالا شنیده میشود، جباری در آستانه پیوستن به مشکی پوشان است.

 

مشکی پوشان در نیم فصل دوم با هدایت رضا عنایتی در مسابقات حاضر خواهد شد و آن ها فردا در اولین بازی نیم فصل به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهند رفت. حال سرمربی جوان تیم مشهدی، به دنبال خرید این هافبک پرتجربه است تا کیفیت تیمش را افزایش دهد.

 

در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و مشکی پوشان، رضا عنایتی به این سوال که آیا جباری راهی سیاه جامگان خواهد شد، اینطور پاسخ داد:« من خودم با مجتبی صحبت کردم و واقعیت این است که من از او خواستم که به اینجا بیاید و به ما کمک کند. جباری جواب قطعی به ما نداد و گفت که میخواهد کمی فکر و بعد تصمیم گیری کند. فکر میکنم در چند روز بعدی به ما جواب قطعی بدهد.»

 

عنایتی ادامه داد:« همانطور که میدانید همین ابومسلم مجتبی جباری را جباری کرد.  او، حسین بادامکی، آندو تیموریان و خسرو حیدری بازیکنانی بودند که در ابومسلم رشد و پرورش یافتند و فکر میکنم یک دینی برای او هست.»

 

مهاجم سابق فوتبال ایران همچنین درخصوص مشکلات مالی مشکی پوشان که میتواند یکی از دلایل عدم حضور جباری در این تیم باشد هم گفت:« اگر قرار است به پول فکر کنیم که وضعیت فوتبال ما همین میشود. تیم های دولتی الان وضعیت مالی خوبی دارند و خیلی شیک و مجلسی پول خرج میکنند اما وضعیت تیم های خصوصی اینطور نیست. تیم های شخصی برای هزار تومان هم هزار برنامه ریزی میکنند اما در تیم های دولتی، چک میلیاردی میکشند و پاس هم نمیشود اما کسی پاسخگو هم  نمیشود؛ این بی عدالتی فوتبال ایران است.»

 

حال باید دید در روزهای آینده چه میشود و آیا هشت شاکی آبی ها پیراهن مشکی پوشان را بر تن میکند یا خیر؟!

دیدگاه‌ها