کد خبر : 1482437 | 01 دی 1396 ساعت 01:39 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای چهارمین بار؛ فاتح تریم سرمربی گالاتاسرای شد

باشگاه گالاتاسرای اعلام کرد که فاتح تریم، مربی باتجربه فوتبال ترکیه، را برای چهارمین بار به خدمت گرفت.

برای چهارمین بار؛ فاتح تریم سرمربی گالاتاسرای شد

به گزارش "ورزش سه"، تریم که تا تابستان گذشته هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشت، بعد از درگیری با مالک یک رستوران، توسط فدراسیون فوتبال این کشور کنار گذاشته شد و اکنون جانشین ایگور تودور شد که سه روز قبل به دلیل نتایج ضعیف اخیر، روز دوشنبه اخراج شد. گالاتاسرای در 4 دیدار اخیرش، سه شکست داشت و همین به اخراج مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی کرواسی منجر شد.

 

تریم در حالی هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت که از سال 2013 در رده باشگاهی مربیگری نکرده است. تریم که در دوره بازی هم پیراهن گالاتاسرای را به تن کرد، اولین بار در سال 1996 و بعد از حضور در یورو 96 با ترکیه، هدایت گالا را برعهده گرفت.

 

 

1261520

 

 

او موفق شد 4 بار پیاپی گالاتاسرای را قهرمان ترکیه کند تا به اسطوره هواداران این تیم تبدیل شد. او همچنین گالا را در سال 2000 قهرمان جام یوفا کرد و پس از آن بود که به سری آ رفت و هدایت فیورنتینا را برعهده گرفت. نتایج خوب او با بنفش ها باعث شد تا مدیران میلان او را به خدمت بگیرند اما مشکلاتی که او با مدیران و بازیکنان این تیم پیدا کرد باعث شد تا خیلی زود جای خود را به کارلو آنچلوتی بدهد.

 

گالاتاسرای در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استانبول باشاکشهیر، صدرنشین لیگ، در رتبه سوم سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.

دیدگاه‌ها