کد خبر : 1482531 | 01 دی 1396 ساعت 15:55 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولاری و افشای دلیل اخراجش از چلسی

فیلیپه اسکولاری، سرمربی برزیلی پس از سال ها فاش ساخت که چگونه و چرا از چلسی اخراج شد.

اسکولاری و افشای دلیل اخراجش از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی ژوزه مورینیو از چلسی در سال 2007، مربیان زیادی به این تیم آمدند ولی هیچکدام نتوانستند بیش از دو سال هدایت آبی پوشان را بر عهده داشته باشند. یکی از این افراد لوئیس فیلیپه اسکولاری بود که حضوری کوتاه مدت در چلسی داشت.

 

اسکولاری در سال 2006 پیشنهاد تیم ملی انگلیس را رد کرد ولی در سال 2008 به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شد و فقط هفت ماه دوام آورد.

 

 

1261475

 

 

او درباره دلیل اخراج زودهنگام از چلسی گفت:« وقتی در چلسی بودم آنلکا با 9 گل زده آقای گل بود. در آن مدت دروگبا مصدوم بود ولی با بازگشت او عنوان کردم که دروگبا باید در مرکز حمله بازی کند. آنلکا عنوان کرد نمی خواهم در کنار بازی کنم و دوست دارم مهاجم مرکزی باشم. این آغاز درگیری های بین من و آنلکا بود و در ادامه نیز چندین بحث و درگیری در چلسی داشتم.

 آنها می گفتند چون من انگلیسی بلد نبودم از چلسی اخراج شدم. بله من بلد نبودم انگلیسی صحبت کنم ولی به خوبی انگلیسی را می فهمیدم و می دانستم چه چیزهایی گفته می شود.»

 

بعد از جدایی این مربی از جمع آبی پوشان، رومن آبراموویچ تصمیم گرفت تا گاس هیدینگ را به چلسی بیاورد و این مربی با چلسی به عنوان سوم در لیگ برتر رسید. هیدینگ همچنین با چلسی تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم صعود کرد.

دیدگاه‌ها