کد خبر : 1482656 | 02 دی 1396 ساعت 08:55 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه استارت در رالی شفر با برزیلی ها

استقلال – صنعت نفت؛ پیش به سوی خوشبختی

فردا در یکی از حساس ترین بازی های هفته نخست دور برگشت لیگ برتر آبی های پایتخت در راند اول مبارزات حساس خود با برزیلی ها، میزبانی خواهند کرد.

استقلال – صنعت نفت؛ پیش به سوی خوشبختی

به گزارش "ورزش سه"، اولین شکست این فصل استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان رقم خورد، شکستی که سرآغاز روزهای بد علی منصوریان روی نیمکت این تیم پرمهره و پرهزینه بود تا در نهایت پایه های حکومت این مربی جوان روی نیمکت را لرزان تر از همیشه کند تا در نهایت کاپیتان سابق آبی ها جای خود را به یک مربی کارکشته آلمانی بدهد.


استقلال با وینفرد شفر هفته ها تلاش کرد تا به شرایط آرمانی و متناسب با وضعیت لیگ برسد، شرایطی که این روزها طرفداران تیم به نسبت از آن رضایت دارند و در این میان بازی های خوب و تاکتیکی استقلال هم مزید برعلت شده تا همه به آینده تیمی که نیم فصل کابوس وار را تجربه کرد، امیدوارتر از همیشه باشند.


پیرمرد آلمانی فردا در حالی استارت دور برگشت لیگ برتر را می زند که برحسب قرعه در نیمه نهایی جام حذفی هم به صنعت نفت آبادان برخورد کرد، جدالی که قرار است بار دیگر به میزبانی این تیم و در دیار برزیلی های ایران برگزار شود؛ از همین رو مصاف فردا در نقطه استارت رالی سرنوشت سازی قرار دارد، چون برنده شدن در این بازی می تواند از نظر روحی روانی حسابی استقلالی ها را شارژ کند و در نقطه مقابل باعث تضعیف زردهای آبادانی شود.


اولین تقابل شفر – کمالوند که در شرایط کاملا متفاوت رقم خورد، می تواند جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد به خصوص که سرمربی آبادانی ها بعد از شکست دادن پرسپولیس و توفانی که با مصاحبه تند خود علیه مدیریت باشگاه آبادانی به راه انداخت تا حدودی به خواسته های خود رسید و حالا سخت در تلاش است تا با از پیش رو برداشتن دومین تیم بزرگ پایتخت، صعودی رویایی و تاریخی به فینال حذفی داشته باشد و از آن مهم تر این که همچون اولین بازی فصل جدید بار دیگر یقه استقلال را این بار با مربی آلمانی بگیرد تا اولین مربی لقب بگیرد که دو شکست در کارنامه استقلال لیگ هفدهم به ثبت رسانده باشد.


در این راه وینفرد شفر هم برای این که روند رو به رشد پسرانش در لیگ را قطع نکند، چشم به سه امتیاز دیدار با برزیلی های ایران دارد تا از مسیر خوشبختی که به سختی و با چند ماه تلاش شبانه روزی پیدا کرده بود، خارج نشود. استقلال که حالا به ثبات کافی در ساختار تدافعی همچنین تهاجمی رسیده با کمی تقویت و اعتماد به نفس بیشتر می تواند تمام خواسته ها و انتظارات طرفدارانش چه در لیگ برتر و چه جام حذفی و چه لیگ قهرمانان آسیا را برآورده کند و استارت این موفقیت تا حدود زیادی به نتیجه بازی عصر فردا در آزادی بستگی دارد.

دیدگاه‌ها