کد خبر : 1482694 | 02 دی 1396 ساعت 11:24 | 223.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازنشستگی خوردبین و انتقال به پست جدید

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس شد

طبق احکام جدید افشین پیروانی به عنوان سرپرست جدید تیم پرسپولیس منصوب شد.

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی نیز مدیر تیم‌های ملی بود، از سوی حمیدرضا گرشاسبی طی حکمی به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی شد و جانشین محمود خوردبین شد.

 

پیروانی، مدافع سابق و شماره 5 این تیم که پیش از این در زمان حضور علی دایی به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت می‌کرد، بعد از جدایی مدتی در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان مدیر تیم‌های ملی فعالیت می‌کرد که بعد از مدتی سرمربی تیم ملی دستور به کنار گذاشتن مربیان ایرانی گرفت.


پیروانی اکنون به عنوان سرپرست جدید این تیم جانشین محمود خوردبین خواهد شد و سرپرست کهنه‌کار سرخپوشان نیز از سوی مدیریت باشگاه به عنوان قائم مقام ورزشی انتخاب شده است.


خوردبین که باسابقه‌ترین سرپرست این باشگاه با حضوری 50 ساله در این تیم  است از دیدار آتی راهی باشگاه خواهد شد تا رسما کار خود را به عنوان قائم مقام ورزشی آغاز کرده و پیروانی نیز به عنوان سرپرست امروز در محل تمرین این تیم به همراه مدیریت باشگاه مراسم معارفه خود را در جمع بازیکنان برگزار کرد.

 

در مراسم معارفه افشین پیروانی با اشاره به سوابق طولانی او در پرسپولیس و تیم ملی و کاپیتانی او اعلام شد از این پس مسئولیت تیم در خارج از زمین فوتبال بر عهده وی خواهد بود.

 

1261675


مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس که دانش آموخته تا سطح دکترای تربیت بدنی و لیسانس حرفه‌ای مربیگری (برولایسنس) از فیفا است، سابقه مربیگری و سرمربیگری در پرسپولیس را هم داشته است.

 


یکی از آخرین مسئولیت‌های وی نیز مدیریت اجرایی تیم ملی بوده است. در جریان این معارفه، برانکو ایوانکوویچ نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های محمود خوردبین از حضور افشین پیروانی ابراز خوشحالی کرد.


برانکو در مراسم معارفه او گفت: او از شاگردان خوب من در تیم ملی بود. او را به خوبی می‌شناسم. ضمن اینکه از چهره‌های شناخته شده و با ارزش در فوتبال ایران است. او در پرسپولیس جزو نفراتی بوده که بیشترین بازی و کاپیتانی را انجام داده است. به این ترتیب بازیکنان هم می‌توانند مسائل خود را با او در میان بگذارند.

دیدگاه‌ها