کد خبر : 1482711 | 02 دی 1396 ساعت 12:10 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاکری: من پسر مرزبان بودم ولی ...

یونس شاکری مهاجم مشکی‌پوشان که توسط علیرضا مرزبان از لیست تیم خط خورده بود دوباره توسط رضا عنایتی به تیم برگردانده شد.

شاکری: من پسر مرزبان بودم ولی ...

شاکری در مورد چگونگی بازگشتش به "ورزش سه" می‌گوید: آقای عنایتی با من تماس گرفتند و به من گفتند حق ندارم جای دیگری بروم و چون با ایشان همبازی بودم و او بزرگتر من هستند احترامشان را واجب دیدم و اطاعت امر کردم، به تمرینات بازگشتم و در این دیدار هم با نظر ایشان برای تیم بازی کردم.


وی افزود: بخاطر مشکلات و اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برایم رخ داد دوست داشتم جدا شوم؛ اما رضا عنایتی اجازه نداد. من 4 سال پیش در پدیده چنین اتفاقاتی را بعد از آنکه 2 پنالتی خوب گرفتم و گلزنی کردم تجربه کردم و جالب است پیش از اخراجم از مشکی‌پوشان در دو بازی قبل 2 پنالتی گرفته بودم و بعد توسط آقای مرزبان از لیست تیم خط خوردم.


او در ادامه گفت: جالب اینجاست که وقتی علیرضا مرزبان به این تیم آمد همه در سر تمرین به من می‌گفتند تو پسرخوانده مرزبان هستی و او بیشتر از همه به تو توجه دارد؛ ولی اتفاق سال‌ها پیش بین من و او دوباره تکرار شد. آن زمان هم بعد از اخراجم به من می‌گفت برو با بازیکنان تستی تمرین کن، این کار را هم در مشکی‌پوشان انجام داد. خیلی برایم جای تعجب داشت که نه عملکردم ضعیف بود و نه کاری انجام داده بودم که مستحق چنین رفتاری باشم.


مهاجم مشکی‌پوشان در خصوص رویارویی با اصفهانی‌ها هم اینطور می‌گوید: ذوب‌آهن همیشه جز تیم‌های قدرتمند لیگ است علاوه بر آنکه بازی در زمین حریف بود و آنها به دنبال سه امتیازش بودند. ذوبی‌ها می‌خواستند با این پیروزی از شرایط بد خارج شوند که خب ما اجازه‌ نفوذ مهاجمانش را به دروازه‌مان ندادیم. برای ما یک امتیاز این بازی در شروع رقابت‌های نیم فصل دوم حائز اهمیت بود، نمی‌توان برد را با تساوی یکی دانست، اما برای این یک امتیاز خیلی خوب بود.


شاکری علت شکست‌هایشان در نیم فصل اول را بدشانسی می‌داند و می‌گوید در نیم فصل دوم به دنبال جبران نتایج بدشان هستند. او در این رابطه می‌گوید: ما در نیم فصل اول بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد؛ اما با همیت و جدیت نیم فصل دوم استارت زده‌ایم و مطمئنا باشید که تمامی امتیازهای از دست رفته را جبران خواهیم کرد. ما اگر فقط در دو بازی بتوانیم پیروز شویم با افزایش 6 امتیاز آن بازی‌ها می‌توانیم خودمان را از انتهای جدول دور کنیم.


او حضور عنایتی به عنوان سرمربی را یک قوت قلب و عامل موفقیت‌هایشان می‌داند: از زمانی که رضا عنایتی سرمربی سیاه‌جامگان شده نتایج خوبی کسب کرده، ضمن آنکه بچه‌ها به او خیلی ایمان دارند و او با حضورش اطمینان قلبی بچه‌ها را که مشکی‌پوشان گزینه سقوط نخواهد بود را بیشتر کرده است.


وی در پایان تصریح کرد: ما در اکثر بازی‌هایی که در مشهد مقابل حریفان به میدان رفته‌ایم سوار بر بازی بودیم و حالا روی غافلگیری یا اتفاقات بازی در یک لحظه گل خورده‌ایم وگرنه تیم ما در تمامی بازی‌هایش در مشهد مقابل حریفان خوب ظاهر شده است. در بازی با سپیدرود هم تمام فکر و ذکرمان شکست حریف و کسب 3 امتیاز و قرار گرفتن روی دور پیروزی است.

دیدگاه‌ها