کد خبر : 1482944 | 03 دی 1396 ساعت 11:00 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان یحیی به دنبال جبران جام حذفی؛

آغاز رزمایش سربازهای لیگ از امروز

تراکتوری ها پس از حذف در جام حذفی، با جذب بازیکنان جدید به دنبال شروعی مقتدرانه در نیم فصل دوم لیگ هستند تا بتوانند جایگاه بهتری را برای خود به ارمغان آورند.

آغاز رزمایش سربازهای لیگ از امروز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی پس از گذراندن نیم فصلی سخت، به دنبال جبران نتایج خود هستند تا بتوانند پایانی خوش برای خود در پایان لیگ رقم بزنند. آنها در نیم فصل اول در پانزده مسابقه ای که به میدان رفتند توانستند 4 برد و 5 تساوی به دست آورند و در 6 مسابقه تن به شکست دادند و در پایان نیم فصل در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند؛ کسب این نتایج با توجه به محرومیت تراکتوری ها از نقل و انتقالات و استفاده کردن از بازیکنان جوان کمی معقول به نظر می رسد اما حالا با به پایان رسیدن مدت محرومیت تبریزی ها،گل محمدی می خواهد تا با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کرده و به جایگاهی مناسب در پایان فصل برسد.


آنها تاکنون در نقل و انتقالات نیم فصل پر سر و صدا ترین تیم لیگ بوده اند و با جذب بازیکنان سرباز از تیم های مختلف لیگ شکلی قدرتمند به خود گرفته اند. بازیکنانی که جدایی شان از هر تیم با انتقاد های شدید سرمربی آن تیم همراه بوده است مثلا جدایی شربتی از جمع سیاه جامگانی ها انتقاد تند عنایتی را به همراه داشت و یا جدایی پهلوان، اسماعیلی فر و مهدی پور از جمع شاگردان قلعه نویی که حسابی او را از دست گل محمدی شاکی کرد. 


پس از این تغییرات اکنون گل محمدی به دنبال این است تا بتواند با استفاده از این بازیکنان سرباز استارتی محکم و قوی در نیم فصل دوم داشته باشد به ویژه اینکه آنها هفته گذشته در جام حذفی و در ضربات پنالتی بازی را به خوزستانی ها واگذار کردند و از گردونه مسابقات کنار رفتند. کنار رفتنی که باید دید می توان حال و هوای بازیکنان تراکتور را تغییر دهد یا خیر.


دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان در اولین هفته نیم فصل دوم لیگ برتر امروز از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها