کد خبر : 1483014 | 03 دی 1396 ساعت 14:50 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

رئال مادرید و تابستانی برای فراموشی

خریدهای رئال مادرید در تابستان هرچند جوان و آینده دار نشان می دادند ولی هنوز نتوانسته اند اعتماد زیدان را به خود جلب کنند.

رئال مادرید و تابستانی برای فراموشی

به گزارش "ورزش سه"، سال 2017 برای رئال با 5 جام به اتمام رسید و البته آخرین بازی این تیم در چنین سال پرافتخاری با یک خاطره تلخ همراه شد. رئال روز گذشته با سه گل در زمین خود به بارسا باخت تا از حالا قافیه قهرمانی لالیگا را به دشمن دیرینه ببازد.

 

 

1261941

 

 

تابستان امسال، رئالی ها همچون سال گذشته، سیاست خریدهای خود را روی جذب ستاره های جوان گذاشتند. وایه خو، سبایوس، تئو، یورنته و مایورال به فهرست 25 نفره اضافه شدند و خبری از خریدهای کهکشانی نبود. در عوض خامس، په په و موراتا رئال را ترک کردند.

 

پس از فتح سوپرکاپ اسپانیا و اروپا در ابتدای فصل، رئالی ها با غرور پای به لالیگا گذاشتند و پس از گذشت چند هفته زنگ خطر برای این تیم با از دست رفتن 7 امتیاز شروع شد. در حالی که بارسا رقیبان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برمی داشت، رئال همچنان در باد قهرمانی های اخیر خود به سر می برد.

 

زیدان به ندرت به خریدهای جدیدش میدان می داد و کار به جایی رسید که روز گذشته در ال کلاسیکو تنها تئو در فهرست 18 نفره این تیم به چشم می خورد و سایر خریدها سکونشین شدند.

 

 

1261940

 

 

تئو، جانشین مارسلو نیز حتی یک دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد تا ثابت شود که رئال در تابستان به نوعی وقت خود را تلف کرده است.

کهکشانی ها فصل گذشته به لطف نیمکت قوی خود بود که لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کردند ولی تیم فعلی فاصله ای آشکار از هر حیث با تیم چند ماه پیش که فاتح همه چیز غیر از کوپا دل ری شد دارد.

زیدان اما همچنان اصرار دارد که عقاید و تفکرات خود را تغییر نخواهد داد و به نظر می رسد که خرید در زمستان نیز عملا به کار رئال نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها