کد خبر : 1483100 | 03 دی 1396 ساعت 19:14 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل دوم بازی را وریا به ثمر رساند

کریمی: من دبل کردم نه هت تریک!

گلزن استقلالی ها معتقد است گل دوم این تیم را وریا غفوری به ثمر رسانده است و دو گل این دیدار باید به نام او نوشته شود.

 کریمی: من دبل کردم نه هت تریک!

به گزارش "ورزش سه"، محسن کریمی پس از درخشش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در میکسدزون ورزشگاه آزادی  در رابطه با گل دوم آبی ها که به نام او نوشته شده است گفت: والله من دو تا گل زدم، حقیقتا آن گل باید به نام وریا نوشته شود.


او در رابطه با بازگشت خود به میادین گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم برگردم و سالم از زمین بیرون بیایم! امیدوارم همیشه قرص و محکم برای تیم کار کنم و بتوانم در ادامه بازی های لیگ و بعد از این تاثیرگذار باشم.


مهاجم استقلالی ها درباره خطای خطرناک باتیستا روی او و ترس از مصدومیت دوباره گفت: نه، اصلا چنین چیزی نیست و ترسی نداشتم. دیگر فوتبال است و اتفاقاتی از این دست وجود دارد اما باید آدم برگردد.


کریمی ادامه داد: اوایل مصدومیت گفته بودم که وقتی مصدوم شد طبق صحبت هایی که با باشگاه داشتم اسمم را از لیست خارج کنند تا بتوانم خودم را درمان کنم و با آمادگی بهتر به فوتبال برگردم. آمدم بیرون و واقعا صبح و بعدازظهر کار کردم و تمام نقطه ضعف هایم را پوشش دادم و توانستم خدا را شکر برگردم و به آن چیزی که دلم می خواهد برسم. البته این اول راه است و امروز اگر خوب بودم تماما زحمات بچه ها بوده و جزیی کوچک از این پیروزی داشتم.


او درباره اینکه آیا شفر با او صحبتی داشته است یا خیر گفت: صددرصد؛ مگر می شود ایشان با من صحبتی نداشته باشد. آقای شفر آمده اند تا استقلال متحول شود و تمرینات ایشان باعث شده تا تک تک بچه ها بهترین نمایش شان را داشته باشند. مطمئنا در هر بازی اینکه موقعیت از دست بدهید وجود دارد اما ما تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.


کریمی درباره حضور در تیم ملی نیز گفت: من به تیم ملی هم فکر می کنم اما باید منطقی به این موضوع نگاه کرد، بازیکنانی که در پست من قرار دارند عالی کار کردند و من باید بهتر از قبل باشم و مدتی از شرایط خوب دور بودم و باید برگشت تلاشم را بیشتر کنم. سعی می کنم جز مسافران روسیه باشم و اگر هم نشد دیگر دست خودم نیست.

دیدگاه‌ها