کد خبر : 1483142 | 03 دی 1396 ساعت 23:15 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

شروع پیروزمندانه فاتح تریم در گالاتاسرای

دو تیم گالاتاسرای و گزتپه در چارچوب هفته هفدهم لیگ ترکیه در ورزشگاه ترک تلکام آرنا به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت شاگردان فاتح تریم، 3-1 به پیروزی رسیدند.

شروع پیروزمندانه فاتح تریم در گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از حساسیت زیادی برای گالاتاسرای برخوردار بود زیرا این تیم هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشته بود. مدیران گالاتاسرای روز دوشنبه پس از شکست این تیم در مقابل مالاتیا اسپور، ایگور تودور را اخراج و روز پنج شنبه  فاتح تریم را به عنوان سرمربی  این باشگاه انتخاب کردند.

 تریم که پس از 4 سال و برای چهارمین بار هدایت این تیم را بر عهده گرفت، به دنبال پیروزی در آخرین بازی نیم فصل اول بود.  به دلیل بازگشت فاتح تریم، بلیت بازی گزتپه در کمال ناباوری روز جمعه به پایان رسید و ورزشگاه امشب بر خلاف بازی های قبل کاملا پر بود.

 

 

1262066

 

گالاتاسرای در خانه خود به دنبال پیروزی بود و می دانست نماینده ازمیر حریف سرسختی است. گزتپه این فصل به سوپر لیگ ترکیه صعود کرد و تا اینجای فصل با هدایت تامر تونا، کمک سابق شنول گونش در بشیکتاش، عملکرد خوبی داشتند و در رده ششم لیگ حضور دارند. تاثیر گذار ترین بازیکن این تیم آدیس یاهوویچ مهاجم با تجربه مقدونیه ای است که این فصل با گل های حساسی که برای این تیم زده است در شرایط فعلی گزتپه نقش به سزایی دارد.

 

در دقایق ابتدایی، بازی پایاپای بود ولی در دقیقه 9 با سرنگون شدن مهاجم گزتپه در محوطه جریمه گالاتاسرای، این تیم صاحب پنالتی شد. آدیس یاهویچ این پنالتی را به گل تبدیل کرد .

در دقیقه 19 گالاتاسرای توسط گری رودریگز، وینگر چپ با تکنیک خود توانست به این گل پاسخ بدهد در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن رفتند.

 

 با شروع نیمه دوم گالاتاسرای با کمک هوادارانش توانست بازی را در دست بگیرد. گالا توسط یاسین اوزتکین و در دقیقه 70 با ضربه مایکون به گل رسید تا بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به نفع این تیم به پایان برسد. گالاتاسرای با این پیروزی به رده دوم صعود کرد و نیم فصل را به پایان رساند.

 

 

1262065

 

 

تریم در اولین حضورش روی نیمکت گالا توانست به پیروزی برسد  و طرفداران وسران باشگاه را شادمان کند  اما او نیم فصل دوم سختی را در پیش دارد.  بالا بودن انتظارات هواداران و سران باشگاه باعث شده است که هرگونه شکست و حتی تساوی  جایگاه او تحت تاثیر قرار بدهد. به همین سبب او به دنبال جذب چند بازیکن با تجربه است که بتواند او را در راه موفقیت و قهرمانی همراه کنند. حال باید دید که تریم چگونه می تواند این تیم را متحول کند.

دیدگاه‌ها