کد خبر : 1483186 | 04 دی 1396 ساعت 09:32 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

از ناراحتی قلبی تا حواشی دبی؛ سکوت خوردبین

سرپرست چند سال اخیر پرسپولیس در تصمیمی غیر منتظره از سوی مدیران باشگاه با سمت تشریفاتی قائم مقامی مواجه شده که به نظر می‌رسد این تصمیم برخلاف انتظار او بوده است.

از ناراحتی قلبی تا حواشی دبی؛ سکوت خوردبین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، از غیبت خوردبین در معارفه افشین پیروانی می‌شد حدس زد که احتمال تغییر پستش را نمی‌داده و از این اتفاق که باید آن را حذف محترمانه او بخوانیم، چقدر ناراحت است.


این را از سکوت این روزهای او هم می‌توان برداشت کرد؛ خوردبین همانگونه که خودش همیشه می‌گفت، به پشت میز نشینی عادت ندارد و در پست سرپرستی، به قول معروف با پرسپولیس زندگی می‌کرد. حالا اما که این پست را از او گرفته‌اند، هیچ بعید نیست که کلا پرسپولیس را بگذارد و برود. البته که به او پست قا‌ئم‌مقامی را پیشنهاد کرده‌اند اما خوردبین از تشریفاتی بودن این پست به خوبی آگاه است و حتی احتمال دارد آن را نپذیرد، مگر اینکه تداوم حضور 50 ساله در پرسپولیس برایش مهم باشد.


البته خوردبین از مدت‌ها پیش با کمردرد پرسپولیس را همراهی می‌کرد و از طرفی شایعه‌ها ادعا کرده‌اند که ایفمارک به باشگاه اطلاع داده خوردبین به خاطر مشکل قلبی‌اش بهتر است دیگر روی نیمکت ننشیند و از هیجانات مسابقه دور باشد.


اگر چه برکناری او را خیلی‌ها به حواشی اردوی پرسپولیس در دبی ربط داده‌اند. دلیلش هر چه باشد، این جدایی باب میل خوردبین نیست و این همان چیزی است که سکوت او را خطرناک جلوه می‌دهد. سکوتی که شاید آرامش پیش از توفان باشد.

 

دیدگاه‌ها