کد خبر : 1483284 | 04 دی 1396 ساعت 14:58 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بابایی: با 4 گل نمی‌توانم در جمع برترین‌ها باشم

پس از مصدومیت باید خودم را اثبات می‌کردم

گلزن این روزهای تیم گسترش می گوید پس از طی کردن دوران مصدومیت باید خود را اثبات می کرد و این اتفاق نیز از راه گلزنی به وقوع می پیوست.

پس از مصدومیت باید خودم را اثبات می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، گسترش پس از حضور فیروز کریمی و برگشت مصدومانش شرایط خوبی پیدا کرده و اکنون در رتبه هفتم جدول قرار دارد. پیمان بابایی بازیکن جوان گسترش یکی از بازیکنانی است که پس از دوران مصدومیت و بازگشت به میادین در 7 هفته اخیر توانسته 4 گل برای تیمش به ثمر برساند.


او در رابطه با گل هایی که اخیرا برای گسترشی ها به ثمر می رساند گفت: گل‌هایی که تا به امروز زدم تمام حاصل زحمات و تلاش بچه‌ها بوده اما من بعد از مصدومیتی که ابتدای فصل با آن مواجه شدم باید خودم را به اثبات می‌رساندم و نیاز به گلزنی داشتم. بعد از حضور آقای کریمی و اعتماد ایشان در 7 بازی که به میدان رفتم توانستم هم جواب اعتماد ایشان را بدهم و هم برای گسترش فولاد مثمرثمر واقع شوم. نمی شود گفت چون 4 گل تا الان زده‌ام می‌توانم خودم را در جمع برترین گلزنان لیگ قرار دهم.


او در این باره ادامه داد: اگر از من و تاثیر گلزنی‌ام در این چند بازی می‌پرسید باید بگویم این موفقیت به تنهایی و فقط با تلاش من حاصل نشده است بلکه 11 بازیکن گسترش همه با هم  تلاششان را می کنند تا تیم به نتیجه‌ای که می‌خواهد برسد. نه گلزنی من و نه آقارضا مهم نیست، حتی احتمال اینکه دخسوس برای گسترش گلزنی کند هم وجود دارد؛ فقط مهم موفقیت گسترش است. چیزی که کادرفنی در دستورکار بازیکنان قرار داده همین است؛ فرقی نمی‌کند دفاع، هافبک یا مهاجم گل بزند فقط باید از زمین با کسب نتیجه خارج شویم همین.


گلزن گسترشی ها در رابطه با حضور در پست های مختلف گفت: درست است که پستم مهاجم است اما با نظر فیروزخان گوش راست بازی می‌کنم و برایم خیلی فرقی نمی‌کند کجا قرار است بازی کنم فقط تمام توانم را می‌گذارم تا تیمم نتیجه بگیرد. سابق بر این دفاع راست بازی کردم و حتی زمان آقا فراز در گوش چپ هم به میدان رفته ام. برای یک بازیکن فرقی نمی‌کند در چه پستی بازی کند بلکه وقتی به میدان می‌رود می‌خواهد تیمش با موفقیت بازی را پایان دهد.


بابایی که بعد از حضور کریمی احیاء شد در رابطه با حضور این مربی گفت: از زمانی که فیروز کریمی به گسترش آمده تیم ما شکل گرفته، ایشان خیلی روی تیم ما کار کردند و امیدواریم بهترین نتیجه را برای گسترش به ارمغان بیاوریم و روز به روز شاهد روزهای خوب گسترش فولاد باشیم. با کمک فیروزخان تمام سعی‌مان را می‌کنیم که سهمیه آسیایی را کسب کنیم چراکه او خیلی از لحاظ روحی روانی روی بچه ها کار کردند و تاثیرش را در همین چند بازی شاهد بوده‌ایم.

دیدگاه‌ها