کد خبر : 1483617 | 06 دی 1396 ساعت 10:27 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

رییس سابق فوتبال با مجوز ایثارگری کاندیدا می‌شود؟

کفاشیان در اندیشه بازگشت به کمیته ملی المپیک

رییس سابق فدراسیون فوتبال برای بازگشت به پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک برنامه هایی در سر دارد.

کفاشیان در اندیشه بازگشت به کمیته ملی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ کارشناس خبره را برای انتخابات پیش روی این کمیته انتخاب کرد. این لیست ۵ نفره که با حاشیه های زیادی همراه شد. این لیست علاوه بر سیدرضا صالحی امیری، محمود مشحون و علی کفاشیان را به عنوان ۲ رییس فدراسیون سابق و همچنین ۲ فرد بازنشسته در دل خود جای داده است.


با اینکه کفاشیان در روزهای اخیر در مصاحبه های خود از عدم تمایلش برای کاندیداتوری در کمیته ملی المپیک صحبت کرده؛ اما این مرد ۶۳ ساله این روزها به دنبال اخذ مجوز ایثارگری و ارائه آن برای نام نویسی در دبیرکلی کمیته ملی المپیک است.


رییس سابق و نایب رییس فعلی فدراسیون فوتبال که از سال ۸۳ تا ۸۷ سمت دبیرکلی کمیته ملی المپیک را بر عهده داشته، حالا بعد از نزدیک به ۱۰ سال می خواهد بار دیگر این سمت را عهده دار شود.
هم اکنون شاهرخ شهنازی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک فعالیت می کند و کفاشیان در صورت ثبت نام و گرفتن مجوز حضور در انتخابات می تواند رقیب جدی برای او باشد.


البته شنیده می شود چند تن از روسای فدراسیون ها نیز برای رسیدن به پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ابراز علاقه کرده اند و ممکن است انتخابات این سمت با جذابیت خاصی دنبال شود.

دیدگاه‌ها