کد خبر : 1483621 | 06 دی 1396 ساعت 10:52 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنهایی که به ایرانپوریان فحش دادند، هوادار تراکتور نیستند

کیانی: قلعه‌نویی راست می‎‌گوید؛ گفت باید بمانید!

کاپیتان تراکتورسازی با اعلام اینکه پرسپولیس بهترین تیم ایران است، به انگیزه تیمش برای برد مقابل سرخپوشان پایتخت اشاره کرد.

کیانی: قلعه‌نویی راست می‎‌گوید؛ گفت باید بمانید!

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی، حواشی پیش آمده درباره بعضی بازیکنان، دیدار با پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


در نیم فصل دوم باید جبران کنیم


شرایط خوبی بر تراکتورسازی حاکم است. ما بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم و به برد هم رسیدیم. متاسفانه در نیم فصل اول به خاطر مشکلاتی که در امر کمبود بازیکن و مصدومیت و محرومیت ها داشتیم، نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما الان زمان جبران کردن است. با این که جام حذفی را از دست دادیم و هواداران از این موضوع ناراحت هستند اما خوشبختانه برد مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر بسیار کمک کرد تا بتوانیم در نیم فصل دوم روزهای خوبی را سپری کنیم.

 


دست به دست هم تراکتور را به جایگاه واقعی اش می رسانیم


ما نباید در باد برد خوب مقابل استقلال خوزستان بخوابیم. حقیقتش را بخواهید کار ما تازه شروع شده است. ما نباید مغرور شویم و هیچ تیمی را دست کم بگیریم. قطعا اگر اینطور باشد، کارمان سخت می شود. انشاءالله کادرفنی و مدیریتی و بازیکنان دست به دست هم می دهیم تا تراکتورسازی را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 


آنهایی که به ایرانپوریان توهین کردند، هوادار نیستند


به نظر من آنهایی که بعد از کنار رفتن از جام حذفی به محمد ایرانپوریان توهین و فحاشی کردند، هواداران واقعی تراکتورسازی نبودند. همه ما یادمان هست بعد از پنالتی که محمد در فینال حذفی پارسال خراب کرد، هواداران تشویقش کردند. متاسفانه برخی افراد از بیرون قصد دارند تیم را به حاشیه ببرند. محمد خوب پنالتی می زند و این بر همه روشن است. حتی قبل از ضربه آخر در بازی لیگ مقابل استقلال خوزستان هم من به سمت او رفتم و روحیه دادم. من هرگز به عنوان بزرگتر پیش محمد نرفتم و خودم را در آن صحنه برادر محمد دانستم و از او خواستم فقط محکم ضربه بزند. حتی گفتم اگر خراب هم کردی، فدای سرت. واقعا این مسائل در تیم ما مهم نیست؛ تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که گل بزنیم و موفق باشیم.

 


امیدوارم مقابل پرسپولیس موفق باشیم


بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است. امیدوارم این مسابقه نیز بازی جذابی از آب در بیاید و هر تیمی که حقش است پیروز باشد. ما در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم و انشاءالله بتوانیم جبران کنیم و امتیازات کامل نیم فصل دوم را به دست آوریم.

 


پرسپولیس بهترین تیم ایران است


پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیمی است که فوتبال بازی می کند و من واقعا به آقای برانکو بابت سبک بازی پرسپولیس تبریک می گویم. آدم باید واقعیت را همیشه بگوید. با این حال ما سعی خواهیم کرد از نظر روحی و روانی خودمان را آماده کنیم و نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

 


هواداران از اهانت کردن پرهیز کنند


هواداران تراکتورسازی همیشه ما را شرمنده کردند. آنها در سرما و گرما پشتیبان ما بودند و فقط خواهش می کنم هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی اهانتی به هم انجام ندهند تا فوتبال خوبی را شاهد باشیم. این مسائل قشنگی های فوتبال را از بین می برد و من از هواداران می خواهم در بازی با پرسپولیس به تیم خودشان بپردازند. انشاءالله هر کس حقش است، برنده می شود.

 


دوماه محرومیت خیلی به من سخت گذشت


شرایط خودم خوب است. دو ماهی که از فوتبال دور بودم، به من خیلی سخت گذشت. با این حال فکر می کنم حتما حکمتی در آن بوده است. با تمام وجود تلاش می کنم تا برای تیم مثمرثمر باشم. انشاءالله بتوانم به تیم کمک کنم.

 


ابراهیمی برای هر تیمی نعمت است


محمد ابراهیمی بازیکن بزرگی است و هواداران هم دوستش دارند. به هر حال فوتبال برای هر کسی بالا و پایین دارد اما محمد همیشه مثمرثمر بوده و برای هر تیمی نعمت است. او همیشه با تمام وجود کار کرده و انشاءالله بازهم شاهد موفقیت های بیشتر او خواهیم بود.

 


امیرخان عین حقیقت را گفته است


من همیشه حقیقت ها را گفته ام و الان هم می گویم. امیرخان قلعه نویی همیشه برایم مثل برادر بزرگتر بوده است. نه او که همه مربیان قبلی ام را ارج می نهم و برایشان احترام قائلم. امیرخان درباره مسائل ابتدای فصل عین حقیقت را گفته است. من که از رفتن او ناراحت بودم، تماس گرفتم و ناراحتی ام را منتقل کردم. او گفت شما باید در تراکتورسازی بمانید و کمک کنید تا شرایط تیم خوب شود. من هم ابایی ندارم از اینکه این موضوع را بازگو کنم.

 


اقدام ذوب آهن برای جذب من حرفه ای است

 

اینکه ذوب آهن تحت هدایت امیر قلعه نویی خواهان جذب من و محمد ابراهیمی شده، در فوتبال حرفه ای امری طبیعی است. هر تیمی می تواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند. آنها به تراکتور نامه زدند و باشگاه مخالفت کرد و همه چیز تمام شد. همین حالا ما 3 بازیکن از ذوب آهن گرفتیم که به دردمان می خورند. این موضوعات عجیب نیست.

 


تا روزی که بخواهند، در تراکتور می مانم


من همیشه گفته ام تا روزی که مرا بخواهند در تراکتورسازی می مانم و با افتخار بازی می کنم. قرارداد هم دارم و به قراردادم پایبندم اما اگر روزی مسئولان باشگاه مرا نخواهند، دیگر چاره ای نیست و باید جدا شوم.

دیدگاه‌ها