کد خبر : 1483650 | 06 دی 1396 ساعت 12:50 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی، چهره ویژه‌ی بازی پرسپولیس - تراکتور

فرزاد حاتمی باتوجه به گل هایی که به پرسپولیس زده و البته اتفاقات بازی پارسال، چهره ویژه این مسابقه شناخته می‌شود.

حاتمی، چهره ویژه‌ی بازی پرسپولیس - تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، حاتمی که سابقه یک نیم فصل بازی برای پرسپولیس را دارد، با پیراهن تراکتورسازی 2 بار دروازه این تیم را باز کرده و در بین بازیکنان فعلی تیمش رکورددار است. او یک بار در جریان پیروزی 4 گله تراکتوری ها مقابل سرخپوشان پایتخت دروازه این تیم را باز کرد و در دیدار اخیر این دو تیم نیز، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

 

اما اتفاقی که او را در این مسابقه بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد، صحبت هایی است که پس از دیدار فصل پیش مقابل پرسپولیس انجام داد. حاتمی در آن زمان اینطور گفته بود: «من و همه دیدیم که گل اول در دقیقه 2 آفساید بود و فقط همین را بگویم که این رودخانه پر از لجن است و فقط باید یک سیل بیاید و همه را جمع کند.» نکته‌ی جالب این بود که اکثر کارشناسان تصمیم کمک داور را تائید کرده بودند اما مهاجم تیم تراکتورسازی با خشم عجیب نسبت به داور مسابقه و حتی فدراسیون فوتبال موضع گرفت و  این صحبت ها، تنها واکنش هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

 

باتوجه به این اتفاقات، باید منتظر ماند و دید در بازی روز جمعه، هواداران حاضر در ورزشگاه چه برخوردی با این بازیکن اهل پایتخت خواهند داشت. او همچنین در آن مسابقه، باعث اخراج کمال کامیابی نیا هم شد تا بیش از پیش پرسپولیسی ها را خشمگین کند.

 

حاتمی که سابقه 2 دوره حضور در تراکتورسازی را دارد، در فصل جاری موفق به زدن 4 گل شده و حالا امیدوار است پنجمین گل فصل را وارد دروازه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند کند.

دیدگاه‌ها