کد خبر : 1483670 | 06 دی 1396 ساعت 14:01 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال شفر گردن کلفت است

ویسی: استقلال خوزستان شانس قهرمانی دارد

سرمربی استقلال خوزستان می گوید بازی فردا تیمش یک بازی خاص است.

ویسی: استقلال خوزستان شانس قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:


بازی با استقلال و پرسپولیس خاص است


بازی‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود خاص هستند. همه توجهات روی این بازی‌ها معطوف است.

 

نیاز به 3 امتیاز داریم


استقلال تیمی است  که رو به جلو بازی می‌کند، اما ما هم نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داریم، هر چند که محروم و مصدوم زیادی داریم.


استقلال خوب گل می زند و گل نمی خورد


در هفته‌های اول چیزی از استقلال ندیدیم، اما این تیم در هفته‌های اخیر بهتر شده و توپ را به خوبی به چرخش در می‌آورد. استقلالی‌ها پیش از این گل نمی‌زدند، اما الان هم خوب گل می‌زنند و هم خوب دفاع می‌کنند. ما قطعاً مقابل این تیم گردن کلفت دست و پا بسته نیستیم. وینفرد شفر در کشور خودش (آلمان) مربی خوبی بوده است و اینجا هم کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد.


خرید جدید استقلال خوزستان!


قلاوند از جمله بازیکنان خوزستانی است که در سپاهان او را جایگزین نفراتی دیگر کردم. او رباط پاره کرده بود، اما اکنون در تمرینات حضور دارد و اگر بتوانیم از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.


خرید بازیکن جدید سخت است


بازیکنان به خاطر شرایطی که باشگاه پیدا کرده است، پول نقد می‌خواهند. متأسفانه تیم ما را سطح پایین می دانند؛ در صورتی که استقلال خوزستان قهرمان شده و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می‌کنند. در حال حاضر جزو چهار تیم برتر جام حذفی هستیم و به مانند سایر تیم‌ها شانس قهرمانی داریم.

 

به عادل کلاه کج نیاز داریم


 عادل کلاه‌کج بازیکن ما بوده و به او نیاز داریم. درست است که یک سال و نیم بازی نکرده، اما من فوق تخصص استفاده کردن از این بازیکن هستم.


تاوان استفاده از جوان ها را می دهیم


تیم ما جوان است. یک روز جوانان ما از دلفی گرفته تا بقیه عالی هستند و یک روز وارونه بازی می‌کنند که خودم تعجب می‌کنم. باید تاوان استفاده کردن از جوانان را بدهیم و زجر بکشیم تا تیم خوبی شویم. بازی‌های برگشت مثل جام حذفی است و فرصت جبران کردن نداریم.


مجبور شدیم از کولی بالی استفاده کنیم


ما دفاع وسط نداشتیم و می‌دانستیم تراکتورسازی از طریق فرزاد حاتمی رو به بازی مستقیم می‌آورد. ما به این بازیکن نیاز داشتیم، در صورتی که اگر عقیل کعبی بود، از کولیبالی استفاده نمی‌کردیم. شاید اگر این بازیکن را نمی‌گذاشتیم، می‌گفتند چرا از او استفاده نکردید. این بازیکن مانند هنداونه دربسته بود.

دیدگاه‌ها