کد خبر : 1483886 | 07 دی 1396 ساعت 15:29 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفته های اخیر با بدشانسی امتیاز دادیم

تارتار: ما را با پرسپولیس مقایسه نکنید

سرمربی پارس جنوبی می گوید من از شما می‌خواهم هرگز ما را با پرسپولیس قیاس نکنید، چون کار اشتباهی است. دو تیم از هر نظر متفاوت هستند. اصلی‌ترین دلیلی که باعث شده ما در هفته‌های اخیر امتیاز از دست بدهیم، بدشانسی بود.

تارتار: ما را با پرسپولیس مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: طبیعتا بازی بین دو تیم دوم و چهارم حساس است و بازی کیفیت بالایی خواهد داشت.


وی افزود: ما برای این بازی کمتر از حریف استراحت کردیم و فرصت کمتری برای کارهای تاکتیکی داشتیم. ضمن احترام به مربیان پیکان ما فردا برای برد به میدان می‌رویم و اعتقاد دارم اگر مانند بازی‌های قبل که شکست خوردیم هم ظاهر شویم برنده خواهیم بود.


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره افت تیمش در بازی‌های اخیر و فاصله گرفتن از پرسپولیس در حالی که چند امتیاز هم از این تیم جلوتر بود، عنوان کرد: من از شما می‌خواهم هرگز ما را با پرسپولیس قیاس نکنید، چون کار اشتباهی است. دو تیم از هر نظر متفاوت هستند. اصلی‌ترین دلیلی که باعث شده ما در هفته‌های اخیر امتیاز از دست بدهیم، بدشانسی بود. ما حتی مقابل پرسپولیس و فولاد در اهواز می‌توانستیم برنده بازی باشیم. در همین بازی آخر اگر عدالت رعایت می‌شد، با اختلاف گسترش فولاد را می‌بردیم. در کل نباید ما را با تیم‌های بزرگ از جمله پرسپولیس مقایسه کرد. من با دلیل و مدرک حرف می‌زنم و معتقدم تیمم از هر لحاظ کیفیت بالایی دارد و این را در بازی‌های خودش نشان داده است. اگر در خلق موقعیت و مالکیت توپ مشکل داشتیم، من به آن اشاره می‌کردم، اما هم در کنترل بازی و هم در ایجاد فرصت موفق عمل کردیم. این موضوع شاید با عدم نتیجه‌گیری همراه بود و من را ناراحت می‌کند، اما من نگران آینده تیمم نیستم.


وی در پاسخ به این سؤال که پارس جنوبی دچار افت شده و‌ قرار است چه زمانی به روزهای خوبش بازگردد تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که باید انتظارات از تیم ما واقعی باشد. ما در سال اول حضورمان در لیگ هستیم و تجربه کمی داریم؛ اما وقتی به بازی‌ها و حتی وقتی که شکست می‌خوریم نگاه می‌کنیم می‌بینیم که تمرکز کافی را نداریم و البته بدشانسی هم وجود داشته است. وقتی مقابل پرسپولیس که بهترین ایران و یکی از بهترین‌های آسیا است می‌توانیم پیروز باشیم و شکست می‌خوریم، این یعنی اینکه ما تیم خوبی هستیم. در این هفته‌ها بدشانسی داشته‌ایم و قطعا این دوران برای ما تمام می‌شود. ما یکی از برترین تیم‌های لیگ هستیم. بچه‌ها باید قدر خودشان را بدانند و باید بتوانیم به خوبی ادامه دهیم. مطمئنا روز‌های خوب‌مان بر می‌گردد.


تارتار درباره نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: ما تغییرات زیادی نخواهیم داشت و فقط در حد یکی، دو بازیکن تغییر خواهیم داشت. طبق آمار تیم خوبی هستیم و نیازی به تغییر نداریم.


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اینکه شنیده می‌شود در بین بازیکنان‌تان به‌خاطر مشکلات مالی دلخوری وجود دارد، یادآور شد: شاید این موضوع در هفته‌های اخیر وجود داشت، اما الان حل شده است. ما بازی مهمی در پیش داریم که نمی‌خواهم در مورد مسائل اینچنینی صحبت کنم، اما باید از مسئولان تیم تشکر کنم که شرایط را بهتر کردند.


وی در پاسخ به اینکه آیا شما به دلیل عدم وجود بودجه ترجیح داده‌اید که بازیکن جدید جذب نکنید، خاطرنشان کرد: بودجه باشگاه ما بودجه‌ای نیست که برای کسب سهمیه آسیا بسته شده باشد. این بودجه برای سقوط نکردن است. ما در شهری هستیم که با توجه به اینکه سال اول حضورمان را در لیگ تجربه می‌کنیم، هر بازیکنی در ابتدای فصل به تیم ما نمی‌آمد. در حال حاضر بودجه‌ای نداریم که بازیکن بگیریم. حتی الان باشگاه‌ها هم بازیکنان خوب‌شان را به ما نمی‌دهند که آنها را جذب کنیم. اینکه ما در 16 بازی توانستیم ماندن‌مان را تا حدود زیادی در لیگ قطعی کنیم، یعنی اینکه هدف‌ اول‌مان را به خوبی اجرا کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها