کد خبر : 1483895 | 07 دی 1396 ساعت 16:13 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

طلب غرامت 3/5 میلیون یورویی؛

جدال فاتح تریم و فدراسیون فوتبال ترکیه

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه از فدراسیون فوتبال این کشور طلب غرامت کرد.

جدال فاتح تریم و فدراسیون فوتبال ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، فاتح تریم، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه، از فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل اخراج خودسرانه و یک طرفه ی خود، درخواست سه و نیم میلیون یورو غرامت کرده است.

 

برخی خبرگزاری ها در گزارشی اعلام کرده اند که دادخواستی علیه فدراسیون ترکیه تنظیم کرده و روز گذشته نخستین جلسه آنها بوده است.


در دادگاهی که در استانبول برپا شده، وکلای فاتح تریم خسارت 3/5 میلیون یورویی از فدراسیون ترکیه طلب کرده اند به دلیلی که فسخ یک طرفه قرارداد عنوان شده است.

 

این سرمربی ابتدا پس از اینکه توسط کارکنان یک رستوران در شهر ازمیر مورد حمله قرار گرفت، تیم ترکیه را ترک کرد و در طرف مقابل،مسئولان فدراسیون اعلام کردند که تریم به دلیل این اتفاق ناشایست بدون درخواست هیچ مبلغی از سمتش استعفا داده است اما بعدا نظرش عوض شد.

 

فدراسیون فوتبال ترکیه در آن زمان پس از یک جلسه خبر از توافق دو طرف برای قطع همکاری داد و فاتح تریم این خبر را به منزله برکناری تلقی کرد، نه فسخ قرارداد با رضایت طرفین.


این ادعای تریم، به یک جنجال در ترکیه تبدیل شد و دفاعیات هر دو طرف، رسیدن به تفاهم را مشکل کرد و دادگاه هم پرونده را تا تاریخ 7 مارس به تعویق انداخت.

 

فاتح تریم یکی از اسطوره های فوتبال ترکیه است. او در چهار مقطع هدایت تیم ملی این کشور را در اختیار داشته و همچنین 4 مرتبه در تیم گالاتاسرای مربیگری کرده که آخرینِ آنها روز جمعه آغاز شد.

 

دیدگاه‌ها