کد خبر : 1483936 | 07 دی 1396 ساعت 17:43 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانپوریان- ماهینی؛ رقابت دور از چشم کی‌روش

دو مدافع راست خوب فوتبال ایران در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تقابل جالبی خواهند داشت.

ایرانپوریان- ماهینی؛ رقابت دور از چشم کی‌روش

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همواره جذابیت های زیادی داشته است. در این مسابقه معمولا تقابل های جذابی شکل می گیرد که حساسیت بازی را بالا می برد. مصاف فردای دو تیم نیز خالی از این موضوعات نیست. یکی از تقابل های بازی فردای پرسپولیس و تراکتور رویارویی محمد ایرانپوریان و حسین ماهینی است. دو مدافع راست قدرتمندی که در چند سال اخیر عملکرد خیلی خوبی داشتند اما با این حال هنوز در بین نفرات مورد اعتماد کی روش قرار نگرفته اند.


ایرانپوریان در دو فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته و از نظر آماری توانسته خود را به عنوان بهترین مدافع راست ایرانی مطرح کند. در این بین ماهینی هم اگرچه در همه بازی های پرسپولیس به عنوان مدافع راست به میدان رفته اما اکثرا در پست تخصصی خود بوده و توانسته انتظارات کادرفنی را جوابگو باشد.


حالا دو بازیکنی که بسیار امیدوار هستند در سال منتهی به جام جهانی بتوانند در لیست نهایی اعزامی به روسیه قرار بگیرند، فردا در حالی که کارلوس کی روش در ایران نیست که بازی آنها را از نزدیک تماشا کند به میدان خواهند رفت.


ایرانپوریان و ماهینی نقش زیادی در بازی های تراکتور و پرسپولیس دارند؛ به همین خاطر پیش بینی می شود رقابت جذابی میان این دو بازیکن باتجربه شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها