کد خبر : 1484110 | 08 دی 1396 ساعت 16:47 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس خطیش هم خوبه!

محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا، عملکردی بسیار خوب در مقابل تراکتورسازی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ ها در حالی تراکتور را شکست دادند که اکثر بازیکنانشان در ایده آل ترین شرایط ممکن بودند و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند. همچون دیدارهای قبلی برانکو از ربیع خواه و کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی استفاده کرد و این دو نیز پاسخ اعتماد دوباره آقای سرمربی را دادند.

 

کامیابی نیا که در اوایل فصل، بازیکن همیشگی نبود، این روزها به دوران اوج بازگشته و با تلاش و جنگندگی اجازه کار به مهره های هجومی حریف را نمی‌دهد و امروز در ورزشگاه آزادی نیز عناصر خط حمله تراکتور را به خوبی خنثی کرد. او در نهایت نیز با نفوذ به موقع پاس به بیرون علیپور راتبدیل به گل کرد و در فاصله 12 دقیقه تا پایان بازی، خیال پرسپولیسی ها را آسوده کرد.

 

البته بعید بود کمال در نبود ربیع خواه عملیاتش را با موفقیت سپری کند. محسن ربیع خواه بازیکن بی حاشیه پرسپولیس در فصل جاری نمایش های دلپذیرتری دارد و با همین عملکرد صدای منتقدانش را نیز خاموش کرده است. او امروز علاوه بر شرکت در نبردهای دفاعی، در فرآیند موقعیت سازی و حرکت رو به جلوی سرخ ها نیز شرکت داشت و با پاس های صحیح، تیم را رو به جلو حرکت می‌داد.

 

البته باید گفت، ویژگی مشترک این دو بازیکن که امروز بیشتر به چشم آمد تعدد توپگیری از بازیکنان حریف بود. ربیع خواه و کمال در بازی با تراکتور با قطع توپ و توپگیری های به موقع کار را برای بازیکنان حریف سخت و موقعیت سازی را غیرممکن می کرد.

 

حالا با بازگشت نوراللهی و آمادگی احمدزاده، رسن، امیری و دیگر هافبک ها، برانکو کار بسیار سخت تری در انتخاب 4 بازیکن میانی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها