کد خبر : 1484117 | 08 دی 1396 ساعت 16:57 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو به خیابانی: شما استقلالی هستید؟

برانکو در مصاحبه پایان بازی با جواد خیابانی به سوالات پرتکرار او درخصوص تیم استقلال واکنش نشان داد.

برانکو به خیابانی: شما استقلالی هستید؟

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ برخلاف دیدارهای قبلی از باشگاه مجوز مصاحبه‌ی پایان بازی را گرفت و پس از پیروزی بر تراکتور در کنار جواد خیابانی حاضر و پاسخگوی سوالات او شد.

 

پس از این که سرمربی پرسپولیس درباره شرایط بازی صحبت کرد، جواد خیابانی از او پرسید که نظرتان درخصوص خیزش تیم استقلال به رتبه های بالایی جدول چیست و برانکو گفت:« قبل از هرچیزی باید بگویم که استقلال تیم خوب و همینطور مربی با کیفیتی دارد. آن ها در نیم فصل اول همچون ما تحت فشار مسابقات فشرده لیگ قهرمانان و لیگ برتر و عدم تعطیلی در نیم فصل نبودند و زمان داشتند خودشان را آماده کنند و قطعا به همراه تراکتور کاندیدای حضور در 3 تیم خواهند بود.»

 

پس از آن ایوانکوویچ پاسخ داد که رقیبان اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی کدام تیم هستند و همچنین درخصوص گادوین منشا صحبت کرد.

 

پس ازآن خیابانی بار دیگر درخصوص آینده استقلال سوال پرسید که این موضوع واکنش برانکو ایوانکوویچ را به همراه داشت. برانکو پرسید:« آیا شما هوادار استقلال هستید؟ الان استقلال مورد بحث من نیست و با تراکتور بازی داشتیم!»

 

در نهایت نیز گزارشگر این بازی و این مصاحبه، با خنده موضوع را حل و فصل کرد و پس از خوش و بش با برانکو ایوانکوویچ این مصاحبه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها