کد خبر : 1484138 | 08 دی 1396 ساعت 16:43 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیک زاده: مقابل پرسپولیس بازی نمی کنیم

مدافع تیم نفت تهران گفت: این بازی تیم ما را ترساندند و ما بازی کردیم اما برای بازی بعد که مقابل پرسپولیس است اگر برای ما فکری نشود بازی نخواهیم کرد.

بیک زاده: مقابل پرسپولیس بازی نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک زاده بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان حالا می گوید: خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم به خصوص در نیمه دوم مقابل فولادی که هزینه های زیادی هم کرده است. ما بدون اردو و لباس آمدیم. مشکل ما فنی نیست بلکه روحی و روانی است که پول نیست نمی آید و بچه ها شرایط خوبی نداشتند.


نفت پیش از این دیدار قصد حضور در میدان را نداشت اما تیم به زمین آمد. هاشم زاده در این باره گفت: آقای فتاحی آمد و گفت اگر بازی نکنید محروم می شوید. البته محروم نمی شدیم به خاطر اینکه ما مربی نداریم چه طور بازی می کردیم ؟ بچه ها از اینکه بازی کردند پشیمان هستند. اگر بازی نمی کردیم سازمان لیگ و فدراسیون تحت فشار قرار می گرفتند تا کاری کنند. اگر بازی نمی کردیم بسیاری از اتفاقات فوتبال زیر سوال می رفت. حالا که ما اینکار را نکردیم بیایند به فکر این تیم باشند.


وی در مورد اتفاقات آینده نفت افزود: به آقای فتاحی هم گفتیم فردا ساعت 11 جلوی سازمان لیگ هستیم. این بازی تیم ما را ترساندند و ما بازی کردیم اما برای بازی بعد که مقابل پرسپولیس است اگر برای ما فکری نشود بازی نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها