کد خبر : 1484179 | 08 دی 1396 ساعت 18:06 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

هر شعار نامربوطی را محکوم می‌کنیم

سرپرست تراکتور: 60 هزار پرسپولیسی به ما فحاشی کردند!

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با انتقاد از وضعیت سکوهاى ورزشگاه آزادى گفت: امروز به میلیون ها نفر از مردم شریف ایران در حاشیه یک مسابقه فوتبال توهین شد!

سرپرست تراکتور: 60 هزار پرسپولیسی به ما فحاشی کردند!

به گزارش ورزش سه، کاظم محمودى با اشاره به حواشى مسابقه تراکتورسازى و پرسپولیس عنوان کرد: ما قبل از بازى خواهش کرده بودیم تیم میزبان شرایطى را در ورزشگاه ایجاد کند که موجب ایجادى درگیرى و توهین هاى ناپسند به اقوام نشود اما اتفاقا برعکس، همه تمهیدات لازم اندیشیده شده بود تا ٩٠ دقیقه به صورت هماهنگ ٦٠ هزارنفر فحاشى کنند و این توهین ها به صورت سازماندهى شده از سوى لیدرهاى تیم میزبان انجام شد.


محمودى همچنین گفت: فوتبال باید بهانه اى براى همدلى و دوستى مردم در سراسر کشور باشد نه اینکه با فحاشى و شعارهاى قومیتى به هم وطن خودمان با زشت ترین الفاظ توهین کنیم. همه سکوها و لیدرهاى تیم میزبان یکپارچه و یک‌صدا زشت ترین الفاظ را به کار مى بردند. چرا با این افراد برخورد نمى شود؟


سرپرست تراکتورسازى همچنین گفت: صدها بازیکن از آذربایجان روزى پیراهن پرسپولیس یا استقلال را برتن کرده اند و ده‌ها بازیکن هم از این دو تیم به تراکتورسازى آمدند. ما دشمنان هم نیستیم که اینطور روى سکوها همه ارزش ها و دوستى ها را زیر پا بگذاریم. این چه عادت زشت و ناپسندى است که در سال هاى اخیر باب شده و بعضى ها قبل از این مسابقه براى ایجاد تنش و درگیرى برنامه ریزى مى کنند؟


محمودى همچنین در پایان اظهار داشت: هزاران هوادار دلسوز با تحمل سختى راه به ورزشگاه آمدند تا تیمشان را تشویق کنند اما شاهد زشت ترین توهین ها و بى احترامى ها به مردم شریف اذربایجان بودیم. طبیعى است که این هوادار هم واکنش نشان مى دهد. قطعا هر شعار ناپسندى محکوم است اما باید ببینیم عامل اصلى  این اتفاقات هواداران کدام تیم بودند؟ مردم شریف آذربایجان در طول تاریخ عشق خودشان را نسبت به ایران عزیز نشان داده اند و بعضى شیطنت ها این حقیقت را زیر سوال نخواهد برد، با این وجود هر شعار نامربوطى را که موجب از بین رفتن همدلى و اتحاد اقوام مختلف در سراسر کشور می‌شود به شدت محکوم مى کنیم.

دیدگاه‌ها