کد خبر : 1484243 | 09 دی 1396 ساعت 10:46 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای هر بازی در امام رضا(ع) 50میلیون خواسته‌اند

شاکری: مقابل سپیدرود باید هت‌تریک می‌کردم!

مهاجم مشکی‌پوشان مشهد گفت: با انگیزه‌ای که داشتم، باید مقابل سپیدرود هت‌تریک می کردم، اما روز خوب گلر حریف مانع از آن شد.

شاکری: مقابل سپیدرود باید هت‌تریک می‌کردم!

یونس شاکری در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول بازی بسیار سختی بود که امتیازاتش از نان شب هم واجب تر بود. اما خدا را شکر که با غیرت و دوندگی بچه‌ها و هدایت کادر فنی با این برد شرایط مان خیلی خوب شد تا به رقبا رسیدیم و امیدوار شویم. سپیدرود تقریبا به تمام تیم‌ها گل زده بود و تاکتیک ما این بود که اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم که این مهم رقم خورد.


وی افزود: اکنون دوهفته‌ای است که تیم ما کاملا متحول شده و همدل‌تر شده‌ایم که این را مدیون آقای عنایتی و کادر فنی و مدیریت پای کار باشگاه هستیم.


مهاجم مشکی‌پوشان که بازگشت خوبی به گلزنی داشته تاکید کرد: به هر ترتیب حدود یک ماهی را از مشکی‌پوشان جدا بودم و در حالی که دنبال انتخاب تیم جدیدم بودم با تماس عنایتی به تیم خودم برگشتم. عنایتی ارتباط عاطفی و اعتقاد خاصی به من دارد و برای منی که شاید احساسی هستم، رضا عنایتی می‌تواند نقش یک منجی را داشته باشد. ایشان می‌داند که با من چطور کار کند و اعتماد به نفسی به من داده بود که واقعا در این بازی بدشانس بودم که هت‌تریک نکردم.


وی ادامه داد: چند سالی بود که زیاد گل نمی‌زدم و حالا که موتور گلزنی ام به لطف حمایت‌های رضا عنایتی روشن شده، نمی‌خواهم که این روند قطع شود و به همین خاطر سعی و تلاشم را بیشتر می‌کنم.


شاکری با بیان اینکه کار مشکی‌پوشان امسال به هفته آخر کشیده نخواهد شد، تصریح کرد: الان شرایط جدول طوری است که با یه برد چند پله بالا و با یه باخت چند پایین می‌روید. با توجه به اینکه در شرایط خوبی نسبت به امتیازات تیم‌های نزدیک به خود هستیم، امید زیادی داریم.


مهاجم مشکی‌پوشان با بیان اینکه مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) برای هر بازی 50 میلیون درخواست کرده‌اند گفت: واقعا نمی‌دانم ورزشگاه امام رضا با این امکانات را پس برای چه درست کرده‌اند. این رقم عجیب و غریب است و واقعا نمی دانم تا چه موقعی هوادار ما باید برای دیدن بازی تیمش فرسخ‌ها راه را به ثامن‌الائمه بیاید در حالی که در داخل مشهد چنین ورزشگاه مجهزی وجود دارد.


وی در خاتمه از شرایط مالی این روزهای مشکی‌پوشان و تلاش مدیران این نیز تمجید کرد و گفت: بازی دیروز را که بردیم اعلام کردند 5درصد از قراردادها را می‌دهند که مجموعا 45 درصد پول گرفته‌ایم و این برای یک باشگاه خصوصی که از جیب خرج می‌کند، مطلوب است.

دیدگاه‌ها