کد خبر : 1484278 | 09 دی 1396 ساعت 10:51 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب اما واقعی؛

تراکتور؛ یک شوت در دو بازی مقابل پرسپولیس!

روز گذشته تراکتوری ها حتی یک شوت در چارچوب هم روانه دروازه بیرانوند نکردند.

تراکتور؛ یک شوت در دو بازی مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، برای سومین بازی پیاپی، تراکتور مغلوب پرسپولیس شد تا بی شکستی سرخ های پایتخت مقابل این تیم به حداقل 1200 روز برسد! آخرین باری که پرشورها پرسپولیس را شکست دادند، به دوره تونی اولیویرا باز می گردد؛ اما آخرین نمایش دلپذیرشان به زمان رسول خطیبی برمیگردد که موفق شدند در تهران پرسپولیس را با ۳ گل شکست دهند.


فصل قبل، قرمزهای تهران و تبریز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بودند و بسیاری بازی برگشتشان را فینال لیگ میدانستند. اما این مسابقه تحت الشعاع محرومیت تراکتورسازان از نقل و انتقالات قرار گرفت و در نهایت هم پرسپولیس با 3 گل پیروز بازی شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ بیش از ده موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتور ایجاد کردند؛ اما تنها 6 ضربه در چارچوب داشتند که نیمی از آن ها تبدیل به گل شد. در آن طرف، شاگردان قلعه نویی تنها یک ضربه در چارچوب داشتند و موقعیت هایشان به ضربه در خارج از چارچوب ختم میشد.

 

بازی برگشت این فصل دو تیم، حساسیت گذشته را نداشت؛ اما هواداران، استقبالی همچون پارسال داشتند؛ اما نقطه مشابه این دو بازی، تعداد شوت به دروازه دو تیم بود. پرسپولیسی ها بازهم 6 ضربه در چارچوب داشتند که یکی گل شد، تراکتوری ها هم هیچ ضربه به چارچوب و حتی هیچ موقعیت گلی نداشتند تا دست خالی از زمین خارج شوند.

دیدگاه‌ها