کد خبر : 1484325 | 09 دی 1396 ساعت 13:34 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای شنای بانوان هم برنامه های زیادی داریم

رضوانی: واترپلوی ایران راه والیبال را می‌رود

رییس فدراسیون شنا گفت: امیدوارم بتوانیم شنای بانوان را در حوزه بین الملل پررنگ تر از قبل کنیم.

رضوانی: واترپلوی ایران راه والیبال را می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، محسن رضوانی بعد از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون شنا برای 4 سال آینده اظهار داشت: امیدوارم از این پس دست به دست هم بتوانیم نمایش بهتری را به اجرا بگذاریم. برای المپیک 2020 سعی می کنیم بتوانیم ورودی المپیک را در رشته شنا به دست آوریم. همانطور که روسای هیات های استانی اعلام کردند، اگر بتوانیم استان های مختلف را صاحب استخر کنیم، در پیشبرد اهدفمان موثر خواهد بود.


وی درباره اینکه داورزنی گفته در واترپلو باید در بام آسیا بایستیم، عنوان کرد: این مساله آرزوی من هست که واترپلوی ایران بتواند مثل والیبال جزو تیم های برتر جهان باشد. برهمین اساس لیگ زیر 17 سال را راه اندازی کردیم و مطمئنا با همدلی همه اعضای این رشته می‌توانیم به آن برسیم. دیدید برخی از نامزدها صحبت از برنامه 10، 12 ساله می‌کردند و ما هم تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها را داشته باشیم.


رییس فدراسیون شنا در پاسخ به این سوال که قول کسب مدال در بازی های آسیایی را می دهد یا خیر، تصریح کرد: اینکه بتوانیم در بازی های آسیایی به مدال برسیم، هم آرزوی من است و هم هدف گذاری فدراسیون. در دوره قبلی نیز در وقت های اضافه به چین باختیم و چهارم شدیم. تلاش می‌کنیم تیم ملی و کادرفنی را تقویت کنیم و مطمئنا موفقیت در بازی های آسیایی دور از دسترس نیست.


وی افزود: برای شنا با یک مربی بزرگ خارجی رایزنی کردیم و 4 ماه با این مربی صحبت می کردم؛ اما او یک قرارداد دیگر امضا کرده است. تلاش ما این است که این رشته از مربیان خارجی استفاده کنیم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.


رضوانی درباره برنامه هایش در بخش بانوان هم گفت: برای اولین بار در تاریخ شنای بانوان مسابقات بین المللی را در تبریز برگزار کردیم. بحث سخت افزاری مهم است و به دلیل اینکه کشورمان باید میزبان باشد، باید تلاش زیادی کنیم. وزیر ورزش عراق هم که با وزیر ورزش کشورمان جلسه داشت، چند تفاهم نامه با برخی فدراسیون‌ها امضا کرد که شنا هم یکی از آنها بود. امیدوارم بتوانیم شنای بانوان را در حوزه بین الملل پررنگ تر از قبل کنیم.

دیدگاه‌ها