کد خبر : 1494678 | 11 دی 1396 ساعت 11:56 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

از درخشان تا افاضلی؛ چهارمین دیدار نفت-پرسپولیس

افاضلی سومین سرمربی نفت خواهد بود که در مقابل پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده دارد.

از درخشان تا افاضلی؛ چهارمین دیدار نفت-پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای طلایی پوشان با یک تغییر شروع شد. در شب بازی سوپر کاپ علی کریمی کنار رفت و درخشان جای او را گرفت؛ اما آیدی کارت او صادر نشد تا خورشیدی، مربی این تیم روی نیمکت بنشیند. نفتی ها آن مسابقه را با 3 گل به پرسپولیس واگذار کردند.

 

اما سه هفته بعد بار دیگر این دو تیم در مقابل هم قرار گرفتند تا پیشکسوت پرسپولیس، فرصت انتقام از این تیم را در چارچوب مسابقات لیگ داشته باشد. اما این بار هم شاگردان درخشان علی رغم ایستادگی 45 دقیقه ای، مغلوب تیم برانکو ایوانکوویچ شدند تا دومین شکست 3 گله را در کمتر از یک ماه تجربه کنند.

 

دیدار بعدی این دو تیم در جام حذفی بود. این بار درخشان فرصت بیشتری برای آماده کردن تیمش داشت؛ اما بازهم نتوانست از باخت مقابل پرسپولیس فرار کند. شاگردانِ او این بار 2 گل از مهاجمان سرخ دریافت کردند تا برای سومین بار در یک فصل، از قرمزها ببازند.

 

البته نفت در این فصل مربیان زیادی را عوض کرده. دو بار جابجایی بین کریمی و درخشان، حضور آتیلا حجازی و حالا هومن افاضلی، سبب شده تا اهالی فوتبال به این باشگاه لقب محله برو بیا بدهند.

 

حال این بار دستیار سابق برانکو هدایت نفتی ها را در جدال چهارم مقابل پرسپولیس برعهده خواهند داشت. هومن افاضلی که کمتر از یک هفته تا بازی بزرگ فرصت دارد، بدون شک نمیتواند کار خیلی بزرگی را در این مدت روی تیمش انجام دهد و نمیتوان انتظار داشت که شاگردانش تیم پرسپولیس را شکست دهند. اگر این تیم ریشه دار پایتخت بار دیگر مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شود، ششمین باخت پیاپی و چهارمین باخت در فصل جاری را تجربه خواهد کرد. آن ها در 6 بازی اخیر، 13 گل خورده اند و حتی اگر با نتیجه 1-0 در بازی پیش رو ببازند، میانگین شکست 2-0 در هر بازی برابر پرسپولیس را ثبت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها