کد خبر : 1494745 | 11 دی 1396 ساعت 15:58 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: سهمیه آسیایی نفت را پس می گیریم

مربی تیم نفت تهران از مشخص شدن مالک جدید این باشگاه ابراز رضایت کرد.

فریادشیران: سهمیه آسیایی نفت را پس می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ناصر فریادشیران در خصوص شرایط فعلی تیم نفت گفت: این تیم مثل کشتی غرق شده است و به خاطر اتفاقاتی که افتاده شرایط خیلی بدی دارد. حالا مالک جدید با امکانات خوب آمده و سرمربی تیم را هم معرفی کرده است. من هم افتخار می کنم بعد از سال ها تلاش در تیم نفت به عنوان مربی وسرمربی و چندین بار کنار گذاشته شده شدن از تیم کماکان در خدمت تیم هستم. به هر حال من در این خانواده بزرگ شده ام و امیدوارم شرایط تیم رفته رفته بهتر شود و این اتفاق امکان پذیر است. 

 

فریادشیران افزود: به شخصه از آقای گل محمدی خیلی تشکر می کنم. همچنین از آقایان سید شریف حسینی، سلحشور، قنبرزاده و شاه کرمی و همه کسانی که زحمت کشیدند تا این اتفاق بیفتد. ما از همین امروز تلاش می کنیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم چون حق طبیعی تیم نفت بوده و گرفتن آن از نفت غیر قانونی بوده است. با ارتباطی که با AFC داریم قطعا این اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه که در اختیار داریم و با نظر خود آقای افاضلی که تحصیلکرده است و تجربه خوبی در فوتبال از جمله همکاری با برانکو را دارد، کار را ادامه می دهیم. من روزهای خیلی خوبی را برای نفت آرزو می کنم.

 

مربی نفت درباره اینکه امکان دارد مشکلات مالکان قبلی مجددا گریبان نفت را بگیرد، اظهار داشت: تفاهم نامه ای که امضا شده قانونی بوده است. زمانی که به مالک قبلی داده بودند یک ماه بوده و او نتوانست تعهداتش را انجام دهد و تصمیمی قاطع گرفته شد که با توجه به این شرایط خیلی سخت بود. ما سهمیه آسیا را به راحتی از دست دادیم و تیم در انتهای جدول است اما از این به بعد بهتر می شود. رسانه ها هم همیشه کمک کرده اند. در حال حاضر هم تهرانسر در اختیار تیم اصلی و آکادمی باشگاه قرار گرفته و امیدوارم با کمک همه از جمله رسانه ها وضعیت تیم بهبود یابد.

 

ناصر فریادشیران پیرامون خریدهای احتمالی نفت گفت: فعلا عزممان را جزم کرده ایم که مقابل پرسپولیس بازی باکیفیتی انجام دهیم و فعلا درباره لیست ورود یا خروج بازیکنان به جمع بندی نرسیده ایم.

 

فریادشیران در پایان ضمن تکذیب خبر جدایی آل کثیر خاطرنشان کرد: عیسی آل کثیر بازیکن تیم نفت است. با توجه به نامه ای که باشگاه نفت داده، هیچ بازیکنی اجازه فسخ قرارداد ندارد و همه بازیکنان در اختیار باشگاه هستند. آل کثیر در تمرینات بعدی تیم هم شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها