کد خبر : 1495046 | 13 دی 1396 ساعت 09:45 | 88.3K بازدید | 0 دیدگاه

به انتخاب سایت گل

تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

در بین 11 بازیکن برتر فصل تا این مقطع، نامی از کریس رونالدو، لیونل مسی و نیمار دیده نمی شود.

تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

 

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل تمام رقابت های باشگاهی در اروپا فرا رسیده و به جز سری آ، تقریبا در بیشتر لیگ های بزرگ تکلیف قهرمان تا حدی مشخص شده است.

 

1273684

 

در این میان، بازیکنان زیادی فراتر از حد انتظار ظاهر شده و برخی نیز قادر به برآورده کردن توقعات ابتدای فصل نبوده اند. در ادامه، 11 بازیکن منتخب تا اینجای فصل به انتخاب سایت گل را مرور خواهیم کرد؛

 

داوید دخیا

 

1257584

 

تصور منچستریونایتد بدون دستان مطمئن داوید دخیا درون دروازه ممکن نیست. نمایش خیره کننده دخیا برابر آرسنال تنها یکی از بازی های فراوانی بود که شیاطین سرخ با عملکرد او نجات پیدا کردند و جایگاه او در تیم مورینیو غیرقابل جایگزین است.

دنی آلوس

 

1251085

 

حالا دیگر تلاش دیرهنگام پاری سن ژرمن برای ربودن این ستاره برزیلی از دست منچسترسیتی در تابستان توجیه شده است. دنی آلوس هم در بخش هجومی و هم فاز دفاعی عملکرد خیره کننده در نیم فصل اول داشت و عملکرد او برابر ستارگان جوان و انرژیک لاشامپیونا، کمترین نشانی از افت داشت.

 

مارتین اشکرینار

 

1251269

 

عملکرد خیره کننده اشکرینار در سمپدوریا باعث شد او یکی از خریدهای مهم پروژه جاه طلبانه اینتر در تابستان لقب بگیرد. تکل های قدرتمند و سرعت در کورس ها باعث شد اشکرینار در کنار ایکاردی از امیدهای اصلی نراتزوری برای موفقیت در چالش فتح سری آ لقب گیرد.

 

جرارد پیکه

 

1248114

 

مدافع 30 ساله بارسلونا عملکرد قابل ملاحظه ای در عقب میدان داشته و یکی از قابل اعتمادترین مدافعان اروپا به حساب می آید. بارسلونا در لالیگا تنها 7 و در لیگ قهرمانان فقط یک گل دریافت کرده و پیکه نقشی کلیدی در حفظ این کورد فوق العاده داشته است.

 

فیلیپ مکس

 

1273690

 

مدافع چپ آگزبورگ در فصل جاری بوندسلیگا با ارسال 9 پاس گل و به ثمر رساندن یک گل نقش مستقیمی در به ثمر رسیدن یک سوم گلهای تیمش ایفا کرده است. رفت و برگشت های این مدافع جوان در سمت چپ، بازی های این تیم میانه جدولی بوندسلیگا را تماشایی کرده است.

 

داوید سیلوا

 

1257735

 

ستاره همیشه درجه یک و آماده منچستر سیتی در سالهای اخیر، با زدن 5 گل و ارسال 10 پاس گل نقشی حیاتی در صدرنشینی قاطعانه سیتیزن ها در این فصل لیگ برتر ایفا کرده است.

 

لوییز آلبرتو

 

1273692

 

هافبک اسپانیایی لاتزیو فصلی فوق العاده را با ایفای نقش سازنده و نظم دهنده بیانکوچلستی در میانه میدان گذرانده و عامل مهمی در نتایج خوب تیم اینزاگی بوده است. افت اخیر آلبرتو تاثیر مهمی در نتایج لاتزیو داشته که نشانگر اهمیت حضور این بازیکن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد برای آبی های پایتخت است.

 

کوین دی بروین

 

1260409

 

ستاره بلژیکی سیتی یکی ارکان مهم تیمی است که فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان را در فصل جاری نشانه گرفته است. خلاق ترین بازیکن در لیگ برتر انگلیس، خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده است و به نظر می رسد دی بروین هر هفته برای تیم ویرانگرترین قاره اروپا اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 

محمد صلاح

 

1260625

 

با زدن 17 گل و ارسال 5 پاس گل، ستاره مصری لیورپول با عملکرد فوق العاده اش در به ثمر رسیدن 22 گل مرسی سایدی ها نقش آفرینی کرده و به تنهایی تقریبا بیش از نیمی از تیم های لیگ برتر در گلزنی موفق بوده است. همکاری تماشایی صلاح در کنار فرمینو، مانه و کوتینیو تاثیر مهمی در نتایج تیم کلوپ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته است.

 

هری کین

 

1254333

 

ستاره گلزن تاتنهام در حال سپری کردن فصل فوق العاده دیگری همراه با رکوردشکنی است و با زدن 18 گل در 19 دیدار در لیگ برتر و 6 گل در 5 بازی لیگ قهرمانان، روز به روز در حال افرایش ارزش های خود است و با این شرایط اخبار و شایعات انتقال 200 میلیون یورویی او به رئال مادرید به این زودی ها کاهش نخواهد یافت.

 

کیلیان امباپه

 

1248585

 

تاثیرگذاری کیلیان امباپه از زمان انتقال بزرگ او از موناکو در ترکیب پاری سن ژرمن فراوان بوده و حالا او خودش را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان معرفی کرده است. اگرچه شاید نیمار در حال حاضر بزرگترین ستاره PSG باشد، اما امباپه با عملکرد فوق العاده خود حتی در برخی موارد خودش را در کلاس بالاتری از ستاره برزیلی نشان داده است. زدن 8 گل در فرانسه و 4 گل در لیگ قهرمانان بیانگر درخشش این ستاره جوان فرانسوی بوده است.

 

منبع: سایت گل

ترجمه: آریا  فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها