کد خبر : 1495078 | 13 دی 1396 ساعت 09:41 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی کلیولند در نخستین بازی توماس

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در نخستین بازی ایزایا توماس پس از 7 ماه مصدومیت مقابل پورتلند تریل بلیزرز به پیروزی رسید.

پیروزی کلیولند در نخستین بازی توماس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (چهارشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش لبران جیمز و نخستین حضور «ایزایا توماس» پس از مصدومیت طولانی مدت مقابل میهمان خود پورتلند تریل بلیزرز به پیروزی رسید.

 

جیمز در این بازی 24 امتیاز، 8 پاس گل، 6 ریباند و 4 توپ ربایی داشت و توماس هم با پیراهن شماره 3 کلیولند نشان داد که چرا در تیم ستاره‌های لیگ حضور داشته است.

 

توماس در مورد پایان دوران مصدومیت 7 ماهه خود گفت: این مدت برای خیلی طولانی گذشت و مانند کسی بودم که هیچ نوری در انتهای تونل نمی‌بیند. احساس می‌کنم سال خاصی پیش رو دارم.

 

توماس در مدت 19 دقیقه حضورش در زمین 17 امتیاز کسب کرد. لبران جیمز و تایرون لو، سرمربی کلیولند پس از خروج توماس از زمین به او تبریک گفتند و او را در آغوش گرفتند.

 

در بازی دیگری که در سالن مدیسون اسکوئیر گاردن شهر نیویورک برگزار شد، تیم سان آنتونیو اسپرز موفق به شکست میزبان خود، نیویورک نیکس شد.

 

گرگ پاپاویچ، سرمربی اسپرز با ثبت این نتیجه، تعداد پیروزی‌های خود را با این تیم در NBA به 1176 رساند. فقط 4 مربی دیگر در تاریخ لیگ، بیشتر از او برای تیم‌شان پیروزی کسب کرده‌اند.

 

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

 

ممفیس 105 – لس آنجلس کلیپرز 113
پورتلند 110 – کلیولند 127
سان آنتونیو 100 – نیویورک 91
آتلانتا 103 – فینیکس 104
شارلوت 131 – ساکرامنتو 111

 

در پایان دیدارهای امروز، بوستون سلتیکس و تیم‌های تورونتو رپتورز صدرنشین کنفرانس شرق و تیم‌های گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس در صدر کنفرانس غرب هستند.

 

 

دیدگاه‌ها