کد خبر : 1495191 | 13 دی 1396 ساعت 16:28 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان-پارس اینبار متفاوت با نیم فصل اول !

دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ برتر با شرایط کاملا متفاوتی نسبت به نیم فصل اول رقابت ها برابر هم صف آرایی می کنند.

سپاهان-پارس اینبار متفاوت با نیم فصل اول !

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و پارس جنوبی جم هر دو از سه دیدار قبلی خود یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی را در کارنامه می بینند؛ چیزی که در نگاه اول باید شرایط یکسانی را برای آنها رقم بزند؛ ولی با نگاهی دقیق تر متوجه شرایط متفاوت روحی این دو تیم خواهیم شد.


در نیم فصل اول رقابت ها در شرایطی پارس جنوبی در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت که از دو بازی ابتدایی خود برابر گسترش فولاد و پیکان 6 امتیاز کسب کرده بود و در مقابل شاگردان کرانچار با شرایط روحی نامساعدی به این مسابقه رسیده بودند. آنها در اولین دیدار خود با سایپا در خانه به تساوی رسیده بودند و در دیدار دوم در مشهد مقابل پدیده با 4 گل تحقیر شده بودند.

 

1273787


اگرچه سپاهان هنوز شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد، اما آنها نیم فصل دوم را امیدوارکننده شروع کرده اند و با اضافه شدن ابراهیم عالمه نگرانی های کرانچار در خط دروازه نیز از بین رفته است. طلایی پوشان در آخرین دیدار خود نیز درخشان ظاهر شدند و با 4 گل پدیده را از پیش رو برداشتند تا علاوه بر جبران نتیجه دیدار رفت که سنگین ترین شکست آنها در تاریخ لیگ برتر بود، برای سایر رقبا در ادامه مسابقات خط و نشان بکشند.


در سوی مقابل شاگردان مهدی تارتار علیرغم پیروزی مقابل سیاه جامگان در هفته انتهایی نیم فصل اول، با شکست مقابل گسترش فولاد و سپس تساوی در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان کار خود را در نیم فصل دوم آغاز کرده اند تا 6 امتیاز نیم فصل اول تبدیل به یک امتیاز شود و حالا هم در شرایطی که رتبه دوم جدول رده بندی را پس از مدت ها به فولادخوزستان واگذار کرده اند، باید مقابل سپاهانی صف آرایی کنند که تشنه پیروزی است.

دیدگاه‌ها