کد خبر : 1495400 | 14 دی 1396 ساعت 17:55 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند، مستر‌کلین‌شیت پرسپولیس – نفت!

آخرین گلی که بیرانوند در دیدار پرسپولیس – نفت دریافت کرد، از میلاد کمندانی بود.

به گزارش "ورزش سه"، این گل در بازی رفت لیگ پانزدهم وارد دروازه نفت شد و پس از آن، پرسپولیسی ها هرچه تلاش کردند دروازه بیرانوند بسته ماند. حتی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی هم شانسش را امتحان کرد اما راه به جایی نبرد. در بازی برگشت هم شاگردان منصوریان به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا با متوقف کردن پرسپولیس، مانع از تداوم صدرنشینی این تیم شوند و این مهم را با خروج های به موقع و البته سیوهای جسته و گریخته دروازه بانشان به دست آوردند و در دقایق پایانی نیز با تیزهوشی مهاجمان موفق به شکست تیم برانکو ایوانکوویچ شدند.

 

در پایان فصل، بیرانوند راهی پرسپولیس شد تا این بار با پیراهن پرسپولیس مقابل نفت تهران بازی کند. او در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به کلین شیت شد و سرخپوشان پایتخت نیز با دو پیروزی 3-0 و 2-0 کار نفت را تمام کردند.

 

 

در فصل جاری نیز مهاجمان نفتی هیچگاه موفق به بازکردن دروازه پرسپولیس نشده اند. بیرانوند به ترتیب در بازی سوپرکاپ، لیگ برتر و جام حذفی دروازه اش را بسته نگه داشته و حال به دنبال هفتمین کلین شیت در بازی پرسپولیس و نفت تهران است.

 

نکته جالب دیگر تعدد پنالتی ها در این دیدار است. در بازی رفت لیگ پانزدهم، طارمی پنالتی خراب کرد، در لیگ شانزدهم ماهینی با این روش دروازه نفت را گشود، در بازی سوپرکاپ احمدزاده از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در دیدار جام حذفی، عیسی آل کثیر پنالتی نفت را به تیر دروازه زد و حالا اگر در بازی فردا به سود نفت پنالتی شود، بیرانوند فرصت این را دارد که سومین بار هم از گزند گل شدن پنالتی رهایی یابد.

دیدگاه‌ها