کد خبر : 1495423 | 14 دی 1396 ساعت 18:52 | 172.7K بازدید | 0 دیدگاه

از شایعه دنیزلی تا جانشین غایبان بزرگ؛

استقلال – تراکتور؛ پاسخ این 10 سوال را می‌دانید؟!

دو تیم استقلال و تراکتورسازی، فردا در ورزشگاه یادگار امام به دیدار هم خواهند رفت.

استقلال – تراکتور؛ پاسخ این 10 سوال را می‌دانید؟!

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که همیشه جذابیت های زیادی را در بر دارد، این بار نکات مبهم زیادی را هم در خود جای داده است. حال سوالاتی در این خصوص وجود دارند که پاسخشان را پس از بازی در خواهیم یافت.

 

1) حسینی رکورد بیرانوند را می‌شکند؟


دروازه بان جوان استقلال، میتواند رکورد بیشترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر را بشکند. او اگر بتواند تا دقیقه 23 مانع از گلزنی تراکتوری ها شود، رکورد 719 دقیقه ای بیرانوند را خواهد شکست.

 

 

2) محمد ابراهیمی از ابتدا به میدان می‌رود؟


باوجود این که باشگاه تراکتورسازی ابراهیمی را جزو بازیکنان مازاد اعلام نکرد، اما به نظر می رسید آن ها قصد معاوضه او با شیمبا را داشتند که در نهایت به سرانجام نرسید. حال باید دید در روزی که عالیشاه به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست، یحیی از ابراهیمی استفاده خواهد کرد یا خیر؟!

 

 

3) تی تی ها چه خواهند کرد؟


اتفاقاتی در بازی پرسپولیس – تراکتورسازی رخ داد که سبب خشم هواداران تیم میهمان شد. باوجود دو طرفه بودن فحاشی ها، به دلیل میزبانی پرسپولیس، صدای هواداران تهرانی بیشتر به گوش رسید و واکنش تبریزی ها را به دنبال داشت. اکنون همه منتظر واکنش هواداران تراکتورسازی و رفتار آن ها در ورزشگاه یادگار امام هستند.

 

 

4) جانشین چشمی و جپارف؟!


روزبه چشمی و جپارف به دلیل سه کارته بودن قادر به همراهی آبی ها در تبریز نیستند و ابهام دیگر درخصوص جانشین این دو بازیکن است. پژمان منتظری و لئوناردو پادوانی، گزینه های جانشینی روزبه هستند و شاید شفر با به کارگیری منتظری، بازگشت او را رسما اعلام کند. فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، امید نورافکن و حتی جابر انصاری گزینه های جانشینی این بازیکن ازبک هستند.

 

 

5) سرنوشت یحیی پس از بازی با استقلال؟


یحیی گل محمدی روی لبه تیغ ایستاده است. او با پیروزی مقابل استقلال و کسب نتایج خوب با تراکتورسازی او را به خوشبختی خواهد رساند. اما شکست برابر آبی های تهران، شاید کار را برای مدافع سابق تیم ملی در تبریز به ایستگاه پایانی برساند. او امروز در نشست خبری هم حاضر نشد و حتی زمزمه هایی مبنی بر استعفای او پس از بازی با استقلال نیز به گوش می رسد. همچنین شنیده ها از تبریز نشان می دهد مصطفی دنیزلی نزدیک ترین گزینه به تیم تراکتورسازی است.

 

 

6) جانشینان عالیشاه و کیانی؟!


امید عالیشاه و مهدی کیانی غایبان بزرگ تراکتور در بازی فردا هستند. یحیی احتمالا مهدی پور را در پست هافبک دفاعی به کار خواهد گرفت و جای خالی او را با احسان پهلوان پر می کند. وینگر راست، اسماعیلی فر خواهد بود و ابراهیمی در چپ به میدان خواهد رفت. قائم اسلامی خواه نیز جای عالیشاه در خط حمله قرار خواهد گرفت.

 

 

 

7)استقلال بدون جپارف هم خوب بازی می کند؟


سرور جپارف یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بوده است، کسی که با وجود سن و سال بالا نبض بازی را در اختیار می گیرد و حملات را راه اندازی می کند. او همچنین زننده تک گل آبی ها در بازی رفت هم بود و باید دید شاگردان شفر بدون او هم به ارائه بازی زیبا ادامه می دهند؟

 

 


8) آلمیدا یا گروسیان؟!


تراکتورسازان که در نیم فصل اول مشکلات زیادی در درون دروازه داشتند، پس از بررسی گزینه های مختلف آلمیدای برزیلی را به خدمت گرفتند؛ اما تا اینجای کار قادر به استفاده از او نبوده اند. آی تی سی آلمیدا فعلا نرسیده اما اگر امشب کارت بازی صادر شود، او قطعا دروازه بان تراکتور در مقابل استقلال است. البته مسئولان تیم تبریزی، خبر داده اند که آی تی سی امشب صادر خواهد شد و این سبب شده که پاسخ این سوال، ساده تر از بقیه باشد!

 

 

9) دبلِ تراکتور پس از 16 سال؟


آخرین بار که استقلال موفق شد تراکتور را در بازی رفت و برگشت شکست دهد، لیگ اول حرفه ای بود. آن ها در یک بازی تراکتور را 4 تایی کردند و در تبریز نیز با تک گل فراز فاطمی پیروز شدند. حال اگر فردا آبی ها موفق به کسب 3 امتیاز شوند، این رکورد را نیز خواهند شکست.

 

 

10) برای اولین بار در فصل؛ 4 برد پیاپی؟!

 

استقلال در فصل جاری هیچگاه 4 برد پیاپی را به دست نیاورده و اوج کارِ آبی پوشان نیز 3 پیروزی متوالی در 3 بازی اخیر است. آن ها هفته پیش استقلال خوزستان را 3-0 بردند، در هفته شانزدهم نفت آبادان را مغلوب کردند و یک هفته قبل تر نیز سپاهان را گلباران کردند و اگر تراکتور را نیز شکست دهند، برای اولین بار به 4 برد پیاپی خواهند رسید.

 

محمد همتی

دیدگاه‌ها