کد خبر : 1495424 | 14 دی 1396 ساعت 19:17 | 86.8K بازدید | 0 دیدگاه

نفت در قامت تیم حرفه‌ای برابر پرسپولیس (عکس)

به نظر می‌رسد مالکان جدید نفت تهران علیرغم دوری از فضای ورزش از فنون تیم‌داری آگاهی لازم را کسب کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هومن افاضلی در اولین گام بعد از تغییر مالکیت باید برابر پرسپولیس حاضر شوند؛ تیمی که در این فصل در سوپرکاپ، لیگ برتر و جام حذفی همواره با حواشی فراوان مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و عایدی جز شکست نصیبش نشده است.


با این حال نگاهی به عکس تیمی این تیم پیش از جدال با پرسپولیس در محل اردو نشان می‌دهد آنها کم کم از فضای پرتنش و حاشیه و البته غیرحرفه‌ای ابتدای فصل فاصله گرفته‌اند و به دنبال حداقل امکانات لازم در قامت تیم حرفه‌ای قرار دارند.


تیمی که در این مدت با مشکلاتی از حیث عدم حضور در هتل و اردوی پیش از بازی همواره به موضوعی برای اعتراض بازیکنان همراه بود، در آخرین عکس تیمی که پیش از جدال با پرسپولیس از خود منتشر کرده با لباس متحدالشکل و البته حضور در اردو در قامت تیمی خطرناک نشان می‌دهد که به دنبال فاصله گرفتن از حواشی ابتدای فصل است.

 

1273990


آنها طبق وعده هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی با پرداخت بخشی از مطالبات خود مواجه شده‌اند، از سوی دیگر  تمام بازیکنان شاکی این تیم از جمله میلاد فراهانی، عیسی آل کثیر، علی عزتی و محمد نصرتی با حضور در اردوی تیم نفت در هتل المپیک تا حد زیادی به شایعات پیرامون جدایی‌شان از این تیم پایان دادند.

دیدگاه‌ها