کد خبر : 1495516 | 15 دی 1396 ساعت 13:35 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – نفت؛ این آخرین باره!

پرسپولیس و نفت تهران آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برترفوتبال ایران را برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس – نفت؛ این آخرین باره!

به گزارش "ورزش سه"، این چهارمین دیدار فصل بین این دو تیم خواهد بود اما این بار هومن افاضلی روی نیمکت زردپوشان نشسته و به دنبال کسب حداقل امتیاز در مقابل صدرنشین لیگ است. از آن طرف سرخ ها نیز باتوجه به توقف پارس و فولاد، بهترین فرصت را برای بیشتر کردن اختلاف دارند.

 

هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس
جمعه، 15 دی، ساعت 16:30
تیم داوری: رضا مهدوی – سعید قاسمی – جلیل شعرانی – پیمان فرخی مهر – ناظر: خداداد افشاریان


ترکیب احتمالی

 

پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سیامک نعمتی، محسن مسلمان، علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

نفت تهران:

 

شهاب عادلی، فرید محمدی زاده، محسن بنگر، عزت کرامت، عسی آل کثیر، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، پوریا امینی، حسین هوشیار، رضا حبیب زاده، حسین جعفری

سرمربی: هومن افاضلی

 


نکات ویژه


1. در 5 دیدار اخیر دو تیم نفت موفق به گلزنی نشده اما آنها امیدوارند به گلر سابق نفتی ها گل بزنند. از تیم نفت رویایی که موی دماغ سرخابی ها بود تنها علیرضا عزت کرامت باقی مانده است.

2. در سه بازی این فصل، احمدزاده و منشا روی هم 3 گل به نفت زده اند اما امروز در تیم حضور نخواهند داشت.

3. بیرانوند در صورت کلین شیت هفتمین کلین شیت پیاپی در این دیدار را خواهد داشت.

4. هومن افاضلی اولین تجربه لیگ برتری خود با نفت زردپوش  را در مقابل برانکویی انجام خواهد داد که سالها با او در تیم ملی همکار بود.
5.وحید امیری ، علیرضا بیرانوند ، سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا ستاره های نفت در سالهای گذشته هستند که حالا در پرسپولیس می درخشند.در تیم نفت هم نصرتی ، بنگر ،آقازمانی و آقایی  سابقه بازی در پرسپولیس و بیگ زاده و منوچهری دوران خوبی در استقلال داشته اند.

 

اتفاق ویژه: نبود تماشاگران پرسپولیس

 

این بازی در آزادی برگزار می شود اما خبری از هواداران پرسپولیس نیست. آن ها به دلیل تخلف در بازی با تراکتورسازی از حضور روی سکوها محروم هستند و بدون شک این بازی را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. بازی در فضای سرد ورزشگاه قطعا علیه کیفیت بازی است.


نتایج 5 بازی اخیر:

 

پرسپولیس 2 نفت تهران 0

نفت تهران 0 پرسپولیس 3

پرسپولیس 3 نفت تهران 0

نفت تهران 0 پرسپولیس 2

پرسپولیس 3 نفت تهران 0

دیدگاه‌ها