کد خبر : 1495624 | 15 دی 1396 ساعت 19:15 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

دارا و ندار، پا به پای هم در آزادی

تیم فوتبال نفت موفق شد در ورزشگاه آزادی پرسپولیس صدرنشین را متوقف کند.

دارا و ندار، پا به پای هم در آزادی

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم های پرسپولیس و نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

این دیدار که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد، پرسپولیسی ها نیمه اول خوبی را سپری نکردند و تنها درصد زیادی از مالکیت توپ را در اختیار داشتند که در نهایت کمکی به آنها نکرد و راه ها توسط بازیکنان نفت آن چنان مسدود شده بود که موقعیت خاصی برای پرسپولیس در نیمه اول به دست نیامد.

نیمه دوم بازی با حملات حساب شده تری از سوی پرسپولیسی ها دنبال شد و حرکات ترکیبی در دستور کار شاگردان ایوانکوویچ قرار گرفت. اما آنچه در پایان این نیمه نصیب سرخپوشان شد، تفاوتی با نیمه نخست نداشت. در 45 دقیقه دوم بازی مقابل نفت، شهاب عادلی دروازه بان جوان این تیم مقاومت فوق العاده ای از خود نشان داد و با چند واکنش تماشایی موقعیت های مسلم گلزنی را از پرسپولیس گرفت.

 

دفاع همه جانبه و محکم با وجود شرایط عجیب وغریبی که بازیکنان این تیم در هفته های اخیر پشت سر گذاشته اند و تغییرات متوالی در مالکیت این باشگاه، شاید تنها راهی بود که برای نفتی ها به منظور کسب امتیاز از پرسپولیس قابل تصور بود. هومن افاضلی در نخستین حضورش روی نیمکت یک تیم لیگ برتری، توانست با ارائه یک بازی تدافعی مدعی اصلی و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را در خانه اش زمین گیر کند.

 

البته غیبت تماشاگران پرسپولیس در سکوها هم در افت کیفی بازی پرسپولیس موثر بود و کمک مهمی به نفتی ها کرد.

دیدگاه‌ها