کد خبر : 1495685 | 16 دی 1396 ساعت 09:35 | 151.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو پنالتی سوخته و دو کارت محروم 

در انتظار توفان ایوانکوویچ از غرب!

برانکو ایوانکوویچ برای اولین بار در دوران مربیگری فوتبالش در ایران برای اعتراض به داوری به میانه میدان رفت.

در انتظار توفان ایوانکوویچ از غرب!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل به فصل با برانکو ایوانکوویچ پیشرفت کرده و حالا در فاصله دوازده هفته تا پایان لیگ، با نزدیک ترین رقیب 9 امتیاز اختلاف دارد. آن ها فرصت این را داشتند که روز گذشته این اختلاف را دو رقمی هم کنند؛ اما به دلایل مختلف از جمله فرصت سوزی ها موفق به این کار نشدند. البته به نظر سرمربی پرسپولیس، داوری نقش اصلی را در این نتیجه نقش داشت. ادعایی که دیشب در برنامه شبهای فوتبال تایید شد و کارشناسی داوری نشان داد سرخ ها  از دو پنالتی روی دو خطای محمد نصرتی محروم شده اند. نصرتی که شاگرد محبوب برانکو در سالهای حضور وی در ایران بود، همچنین باعث درگیری ای در محوطه جریمه شد که حاصل اش یک کارت زرد برای شجاع خلیل زاده بود؛ مدافعی که با این کارت از بازی بعدی محروم است. پیش از شجاع هم مسلمان به دلیل اعتراض به داور در صحنه ای دیگر کارت زرد گرفته و محروم شده بود.

 

1274178


سرمربی سرخ ها که اغلب وظیفه اعتراض به داوری را به دستیارانش محول می کند، این بار خود وارد گود شد و به شدت علیه داوران صحبت کرد. برانکو گفت:« درباره واکنشی که نسبت به داوری داشتم نمی‌خواهم صحبت کنم. چیزی که مشخص است، اشتباهات داوری هر بازی برای تیم ما بیشتر می‌شود. فیلم بازی را یک بار دیگر خواهیم دید، اما این اتفاقاتی که رخ می‌دهد ما را مأیوس می‌کند.»

 

اما این تنها دلیل برانکو برای خشم و ناراحتی نیست. او از نبود تماشاگرانش در بازی با نفت نیز ناراضی بود، به خصوص اینکه اتفاقات منجر به محرومیت پرسپولیس در بازی، دیروز در تبریز ادامه یافت و حالا همه منتظرند تا تصمیم جدید کمیته انضباطی را در این باره ببینند.  برانکو  که همچنین از  تعویق و تاخیر در بازی دیگر تیم ها و عدم این تغییرها برای تیمش نیز از سازمان لیگ گله مند است، در ذهن خود معتقد است نمیخواهند اختلاف امتیاز او با تیم های پایین تر بیشتر شود و اشتباهات داوری، محرومیت ها و... نیز ریشه در همین تصمیم دارد.

 

او که  شب گذشته از عصبانیت به قرص اعصاب پناه برده، احتمالا امروز خشم خود را رسانه ای خواهد کرد و حرفهای خود  درباره همه اتفاقات را با خبرنگاران در میان خواهد گذاشت.

 

 

دیدگاه‌ها