کد خبر : 1495709 | 16 دی 1396 ساعت 10:54 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا آی تی سی آلمیدا صادر نمی شود؟

گشت و گذار گلر برزیلی به جای بازی مقابل استقلال!

دروازه بان برزیلی تراکتورسازی روز گذشته نه تنها نتوانست مقابل استقلال به میدان برود که گشت و گذار در تبریز را به حضور در ورزشگاه یادگار ترجیح داد!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی که چند هفته ای است به ایران سفر کرده و در تمرینات تراکتورسازی نیز حضور دارد با وجود عقد قرارداد اما هنوز آی تی سی خود را دریافت نکرده و به همین دلیل تاکنون نتوانسته برای تیم تبریزی به میدان برود.


در حالی که مسئولان تراکتورسازی وعده کرده بودند آی تی سی آلمیدا تا قبل از بازی با استقلال از سوی باشگاه واسکو دوگامای برزیل صادر می شود و او می تواند روز جمعه به میدان برود؛ اما چنین اتفاقی رخ نداد تا آلمیدا به جای حضور در ورزشگاه یادگار به سطح شهر تبریز برود و به گشت و گذار در این شهر زیبا بپردازد.


روز گذشته در حین برگزاری دیدار تراکتورسازی و استقلال نه تنها آلمیدا در ورزشگاه و جایگاه ویژه مشاهده نشد که هواداران در صفحه اینستاگرام او عکس هایی از گشت و گذارش در شهر تبریز مشاهده کردند که همین امر موجب عصبانیت بسیاری از هواداران شده است.

 

1274262


آی تی سی آلمیدا در حالی صادر نشده که قبل از جذب او چند دروازه بان مطرح داخلی برای حضور در تراکتورسازی ابراز تمایل کرده بودند؛ اما یحیی گل‌محمدی اصرار داشت که این گلر برزیلی جذب شود و مسئولان باشگاه نیز به تبعیت از تصمیم سرمربی برای به خدمت گرفتن او اقدام کردند.


مشکل اما اینجا است که آلمیدا با مدیربرنامه های برزیلی سابق خود به اختلافاتی خورده و همین امر مانع از آن شده که باشگاه واسکودوگاما آی تی سی را صادر کند. مسئولان باشگاه برزیلی در این خصوص بازهم وعده کرده اند طی یکی، دو روز آینده آی تی سی صادر شود؛ اما این امر هنوز میسر نشده است.

 

1274263


باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

دیدگاه‌ها